کد خبر: ۶۷۴۶
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
میانگین مصرف بنزین کشور در فاصله روز‌های ۲۵ تا ۲۷ اسفند سال جاری به صورت میانگین به عدد ۱۱۳ میلیون لیتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش مصرف بنزین کشور همزمان با روز‌های پایانی سال و افزایش حجم تردد‌ها به میانگین روزانه ۱۱۳ میلیون لیتر خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شانا، کرامت ویس‌ کرمی در این باره گفت: میانگین مصرف بنزین کشور در فاصله روز‌های ۲۵ تا ۲۷ اسفند سال جاری با توجه به افزایش حجم تردد‌ها در روز‌های پایانی سال، به صورت میانگین به عدد ۱۱۳ میلیون لیتر رسیده است.

وی افزود: میانگین مصرف بنزین کشور در فاصله روز‌های یکم تا روز ۲۷ اسفند سال جاری، روزانه ۹۶ میلیون لیتر بوده است که در مقایسه با اسفندماه سال گذشته (۹۹) با میانگین روزانه ۸۱ میلیون لیتر، روزانه ۱۵ میلیون لیتر افزایش یافته است.

میانگین مصرف بنزین کشور به روزانه ۱۱۳ میلیون لیتر رسید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به طور میانگین روزانه ۸۷ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است که این رقم در مقایسه با سال گذشته (۹۹) با ۷۵.۵ میلیون لیتر، ۱۵ درصد رشد داشته است.

ویس کرمی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که میانگین مصرف بنزین کشور در تعطیلات نوروزی امسال (۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱) به طور میانگین به روزانه ۱۰۵ میلیون لیتر برسد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای میزان مصرف بنزین کشور، هماهنگی و برنامه‌ریزی در بخش‌های تولید، انتقال و ذخیره‌سازی به نحوی انجام شده است که بنزین به قدر کفایت وجود دارد و مشکلی در زمینه تامین سوخت نوروزی در کشور وجود ندارد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر