- زنجبیل چگونه به کاهش قند خون کمک میکند
- فواید گردوی آمریکایی برای قلب
- فواید اسفناج برای سلامتی
- چطور مغز خود را با ۸ خوراکی تقویت کنیم
- چای ماچا بخورید تا قلبی سالم داشته باشید
- خوردن تمشک آبی (بلوبری) چه تاثیری بر بدن دارد؟
- خمیازه کشیدن خطرناک تر از آن چیزی است که می دانید
- چرا خمیازه واگیردار است؟
- آیا کوسه ها در برابر انسان خوی تهاجمی دارند یا فقط از خود دفاع میکنند؟
- ترامپ: بدون بمباران با ایران به توافق میرسیم
- اعلام جرم دادستانی تهران علیه چند رسانه در رابطه با انتشار اخبار حادثه بندر شهید رجایی
- وزارت دفاع: محموله نظامی در حادثه آتش سوزی بندر شهید رجایی وجود نداشت
- انفجار در بندرعباس + عکس و فیلم
- دونالد ترامپ: پاپ فرانسیس آدم خوب و سخت کوشی بود
- اولین عکس از پیکر پاپ فرانسیس در تابوت
- ترامپ: آمریکا مذاکرات بسیار خوبی با ایران داشته است
شرکتهای هواپیمایی باید تاخیرات بیش از نیم ساعت را به اطلاع مسافران برسانند
تمامی شرکتهای هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات بیش از نیم ساعت، تغییرات یا ابطال پروازهای خود به هر دلیل را به سرعت به اطلاع مسافران خود برسانند.
به گزارش اکوپل نیوز، در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است: تمامی شرکتهای هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات بیش از نیم ساعت، تغییرات یا ابطال پروازهای خود به هر دلیل را به سرعت و پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و ... به اطلاع مسافران خود برسانند تا از ایجاد تبعات منفی به دلیل حضور و معطلی مسافران در فرودگاهها جلوگیری بعمل آید.
همچنین شرکتهای هواپیمایی موظف هستند ضمن اطلاع موضوع به کشیک سازمان هواپیمایی کشوری در هر زمان از ساعات شبانه روز، فرودگاه مبدا و مقصد را نیز در جریان کامل هر گونه تغییر برنامه پروازی قرار دهند تا ضمن برنامه ریزی و آمادگی فرودگاه، اطلاع رسانی از طریق نمایشگرهای ترمینالها برای مسافران حاضر در فرودگاه انجام شود.
بیشتر بخوانید: سایتهای مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما معرفی شدند