کد خبر: ۶۸۹۹
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات بیش از نیم ساعت، تغییرات یا ابطال پرواز‌های خود به هر دلیل را به سرعت به اطلاع مسافران خود برسانند.

تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات بیش از نیم ساعت، تغییرات یا ابطال پرواز‌های خود به هر دلیل را به سرعت به اطلاع مسافران خود برسانند.

شرکت‌های هواپیمایی باید تاخیرات بیش از نیم ساعت را به اطلاع مسافران برسانند

به گزارش اکوپل نیوز، در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است: تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات بیش از نیم ساعت، تغییرات یا ابطال پرواز‌های خود به هر دلیل را به سرعت و پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و ... به اطلاع مسافران خود برسانند تا از ایجاد تبعات منفی به دلیل حضور و معطلی مسافران در فرودگاه‌ها جلوگیری بعمل آید.

همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند ضمن اطلاع موضوع به کشیک سازمان هواپیمایی کشوری در هر زمان از ساعات شبانه روز، فرودگاه مبدا و مقصد را نیز در جریان کامل هر گونه تغییر برنامه پروازی قرار دهند تا ضمن برنامه ریزی و آمادگی فرودگاه، اطلاع رسانی از طریق نمایشگر‌های ترمینال‌ها برای مسافران حاضر در فرودگاه انجام شود.

بیشتر بخوانید: سایت‌های مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما معرفی شدند

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر