کد خبر: ۶۹۹۳
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها به غیر از کامیون‌ها و تریلر‌های حاوی مواد سوختی و فاسدشدنی فردا ۱۳ فروردین در جاده‌های کشور ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها به غیر از کامیون‌ها و تریلر‌های حاوی مواد سوختی و فاسدشدنی فردا ۱۳ فروردین در جاده‌های کشور ممنوع است.

به گزارش اکوپل نیوز، سرهنگ احمد شیرانی روز جمعه در گفت و گویی خبری افزود: باتوجه به نزدیک شدن به پایان تعطیلات، سفر‌های نوروزی نیز رو به اتمام است و روز گذشته شاهد ترافیک در بیشتر محور‌های کشور بودیم.

وی ادامه داد: اکنون بار سفر‌های برگشت در محور‌های ترافیکی و محور‌های اصلی کشور آغاز شده و عمده سنگینی ترافیک در محور شمال به جنوب جاده چالوس و جاده هراز مشاهده می‌شود.

تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد

شیرانی اظهار داشت: برنامه پلیس برای امروز جمعه ۱۲ فروردین این است که چنانچه ظرفیت این محور‌ها به حالت اشباع برسد، در ساعات آینده دو محور چالوس و هراز از شمال به جنوب یکطرفه شود و بر این اساس جاده هراز از رودهن محدودیت تردد اعمال خواهد شد و در جاده چالوس از ابتدای آزادراه تهران شمال محدودیت تردد برای کلیه وسایل نقلیه را داریم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به هموطنان توصیه کرد باتوجه به ترافیک در جاده‌ها با صبر و آرامش رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، اصرار به رانندگی طولانی مدت و عدم توجه به جلو در هنگام رانندگی چهار علت اصلی تصادفات جاده‌ای است.

گزارش خطا
برچسب ها: پلیس راهور
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر