کد خبر: ۷۰۱۴
۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
اگر شما می‌خواهید دیدگاه خود را در مورد وضعیت همجنسگرایان بیان کنید، این اقدام را در جامعه‌ای انجام دهید که این موضوع را پذیرفته است/ فرد همجنسگر برای نمایش گرایش‌های خود به این کشور نیاید و به کل جامعه «توهین» نکند.

تماشگران مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ که همجنسگرا هستند و همچنین حامیان آن‌ها حق ندارند نماد‌ها و پرچم‌های رنگین‌کمان خود را در این کشور به نمایش بگذارند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از یورونیوز، یکی از مسئولان ارشد ناظر بر امنیت مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر گفت که می‌توان پرچم‌های رنگین‌کمان را از تماشاگران این جام جهانی گرفت تا از آن‌ها «محافظت» شود.

روابط همجنس‌گرایان در این کشور قطر جرم‌انگاری شده است.

قطر: نمایش نماد‌های همجنسگرایی در مسابقات جام جهانی فوتبال ممنوع است

الانصاری با بیان اینکه نمی‌تواند رفتار همه مردم را تضمین کند، گفت: «اگر یکی از هواداران فوتبال، پرچم رنگین‌کمان را برافراشت و من آن را از او گرفتم، به این دلیل نیست که می‌خواهم آن را بگیرم و به فرد حامل توهین کنم، بلکه برای محافظت از او است.»

او گفت: «اگر شما می‌خواهید دیدگاه خود را در مورد وضعیت همجنسگرایان بیان کنید، این اقدام را در جامعه‌ای انجام دهید که این موضوع را پذیرفته است.»

این مقام قطری در ادامه گفت که آن‌ها باید مطمئن شوند که خریدار بلیت برای تماشای مسابقه فوتبال به قطر آمده است و نه برای تظاهرات یا یک عمل سیاسی.

از همین رو آقای الانصاری گفت که یک فرد همجنس‌گرا می‌تواند مسابقات فوتبال را در قطر تماشا کند، اما برای نمایش گرایش‌های خود به این کشور نیاید و به کل جامعه «توهین» نکند.

البته او تأکید کرد که قطری‌ها نمی‌توانند برای ۲۸ روز جام جهانی، در دینشان تغییری ایجاد کنند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر