کد خبر: ۷۲۴۲
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
فرمانده نیروی زمینی سپاه:
خون و شخصیت حاج قاسم به اندازه‌ای بزرگ است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند؛ تقاص خون سپهبد شهید سلیمانی پس داده نخواهد نشد، زیرا باید با شیوه‌های دیگر خون ایشان را تقاص کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمله به عین الاسد و حرکت‌هایی که در "اسراییل" و آمریکا و برخی کشور‌ها اتفاق افتاد، پاسخ‌های کوبنده‌ای است که پس از شهادت حاج قاسم، نظام اسلامی را به مرز بازدارندگی رساند که دشمنان توان و قدرت اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ندارند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، سردار محمد پاکپور روز چهارشنبه در حاشیه زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه همرزمان و نیرو‌هایی که تربیت شده حاج قاسم هستند در حال حاضر همچون گذشته و مانند زمان حیات سردار، آمادگی کامل را برای دفع هرگونه تهدید دارند افزود: دنیا نیز این مهم را بعد از شهادت شهید سلیمانی مشاهده و امتحان کرده است.

اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند؛ تقاص خون شهید سلیمانی پس داده نخواهد نشد

وی اظهار داشت: خون و شخصیت حاج قاسم به اندازه‌ای بزرگ است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند؛ تقاص خون سپهبد شهید سلیمانی پس داده نخواهد نشد، زیرا باید با شیوه‌های دیگر خون ایشان را تقاص کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید راه و رسم شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

سردار خاکپور ادامه داد: دشمنان این معادله را درک کرده اند که اگر رعایت نکنند حتما ضربه سنگینی خواهند خورد و ما این معادله را ادامه می‌دهیم و حتما با الهام از حاج قاسم و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی او در برابر هر توطئه‌ای ایستادگی خواهیم کرد و دنیا این را درک کرده و در معادلات خود قرار خواهد داد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر