کد خبر: ۷۳۲۶
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹
فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا به صورت هم‌زمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

عرضه بلیت قطار‌های مسافری رجا برای بازه زمانی اول لغایت ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه آغاز می‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر اضافه کرد: فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا به صورت هم‌زمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

زمان فروش بلیت قطار‌های رجا برای بازه زمانی اول الی ۹ اردیبهشت اعلام شد

پیش فروش بلیت قطار برای کلیه مسیر‌ها به جز مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس در روز یک‌شنبه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

وی زمان فروش بلیت قطار برای مسیر‌های تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس را نیز ساعت ۱۲ همان تاریخ اعلام کرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.

گزارش خطا
برچسب ها: بلیت قطار
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر