کد خبر: ۷۵۰
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
آذری جهرمی در این نامه درخواست کرده، کلیه کمک‌ها به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سال ۱۳۸۵ و فهرست کلیه مخارج و... در اختیار او قرار گرفته تا آن را انتشار دهند.

فشار شبکه‌های اجتماعی روی وزیر ارتباطات منجر به انتشار نامه مهم از سوی او خطاب به دولت شد.

به گزارش "ورزش سه"، جواد جهرمی وزیر ارتباطات که به دلیل حضور پررنگش در فضای هواداری فوتبال، بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در ایران است، امروز با انتشار نامه‌ای از درخواستش در سامانه دسترسی آزاد اطلاعات پرده برداشت. او در این نامه درخواست کرده، کلیه کمک‌ها به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سال ۱۳۸۵ و فهرست کلیه مخارج و... در اختیار او قرار گرفته تا آن را انتشار دهند.

آذری جهرمی

بخشی از این موضوع که مورد توجه هواداران استقلال در فضای مجازی قرار گرفته، مربوط به تایید کمک ۳۰ میلیارد تومانی همراه اول به پرسپولیس است که در ذیل آن کمک ۲۰ میلیاردی این شرکت به استقلال نیز قید شده است. کمکی که اسپانسر این باشگاه آن را هماهنگ کرده و قرار است در بازی‌های باقی مانده این فصل لیگ در قالب بازی‌های باقی مانده این فصل لیگ روی پیراهن استقلال بیاید و آرم‌های وب به پشت پیراهن منتقل شود.

کمک ۳۰ میلیاردی پرسپولیس در فهرست پیش‌خرید‌های شرکت ارتباطات سیار بوده و قرار است در آینده از مسیر‌هایی مثل تبلیغات به این شرکت استمهال شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر