کد خبر: ۷۵۶۴
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۵
از یک سو مشکلات ارزی کشور و از سوی دیگر تحریم‌ها از جمله عواملی هستند که دست به دست هم داده و اجازه نمی‌دهد تا ما بتوانیم بر گرانی کالا‌ها غلبه کنیم.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: تا زمانی که با تولید کالا‌های صادرات محور زمینه افزایش درآمد‌های کشور را فراهم نکنیم، نمی‌توانیم بر گرانی کالا‌ها و تورم غلبه کنیم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی پوربادی درباره ریشه تورم و گرانی در سطح جامعه و راهکار‌های موجود برای کاهش آن، بیان کرد: نکته حائز اهمیت این است که مسائل اقتصادی کشور و بروز تورم در هر حوزه‌ای به یکدیگر مرتبط می‌باشد، زمانی پایه اقتصادی کشور تقویت خواهد شد که درآمد کشور افزایش یابد، درآمد کشور نیز زمانی افزایش می‌یابد که چرخه تولید در کشور رونق گرفته و شاهد تولید کالا‌هایی با کیفیت و صادرات محور باشیم.

نماینده مجلس: مشکلات ارزی و تحریم‌ها اجازه نمی‌دهد بر گرانی کالا‌ها غلبه کنیم

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر تعاملات اقتصادی نیز نقش موثری در صادرات کالا‌ها و افزایش درآمد‌های کشور ایفا خواهد کرد. اگر این زنجیره به درستی طی شود آنگاه ما می‌توانیم بر روی پای خود بایستیم و تورم را در سطح جامعه کنترل و قیمت کالا‌ها را به نفع مصرف کننده مدیریت کنیم.

فیروزی پوربادی تصریح کرد: از یک سو مشکلات ارزی کشور و از سوی دیگر تحریم‌ها از جمله عواملی هستند که دست به دست هم داده و اجازه نمی‌دهد تا ما بتوانیم بر گرانی کالا‌ها غلبه کنیم. بایستی تدبیری در این زمینه صورت گرفته تا بتوانیم تورم را مهار کرده و بر گرانی‌ها غلبه کنیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر