کد خبر: ۷۶۵۶
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
این جوسازی و دروغ‌پردازی ناشیانه که با صحنه‌گردانی بی‌بی‌سی رقم خورده در حالی است که رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته به ویژه روز‌های پیش و پس از روز جهانی قدس زیر فشار شدید افکار عمومی جهان قرار گرفته است.

پایگاه خبری خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی (نورنیوز) خبر بازجویی اسرائیل از عضو نیروی قدس سپاه در ایران را تکذیب و آن را "داستان‌ سرایی صهیونیست‌ها با چاشنی فرافکنی" توصیف کرد.

به گزارش اکوپل نیوز، نورنیوز در رابطه با این خبر نوشت: "تلاشی ناشیانه و غیر مستند برای ایجاد انحراف در اذهان عمومی و کاهش فشار‌های داخلی علیه دولت مجعول صهیونیستی است".

نونیوز: بازجویی اسرائیل از عضو نیروی سپاه قدس صحت ندارد

«بی‌بی‌سی فارسی» ساعاتی پیش در مطلبی با عنوان «گزارشی از یک طرح ترور؛ موساد عامل نیروی قدس را در خاک ایران بازجویی کرده است» به نقل از منابع صهیونیستی مدعیِ بازداشت یک عضو نیروی قدس سپاه و بازجویی او توسط عوامل موساد در داخل خاک ایران شد.

در این گزارش ادعا شده که سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فردی را در «داخل خاک ایران» بازجویی کرده و از او اعتراف گرفته که دستور ترور یک اسرائیلی در ترکیه، یک آمریکایی در آلمان و یک روزنامه‌نگار در فرانسه را از نیروی قدس داشته است.

در این گزارش تصویر فردی ناشناس همراه با صدایی تایید نشده منتشر شده که می‌گوید دستور داشته سه عملیات ترور برای جمهوری اسلامی انجام دهد.

"این جوسازی و دروغ‌پردازی ناشیانه که با صحنه‌گردانی بی‌بی‌سی فارسی رقم خورده در حالی است که رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته به ویژه روز‌های پیش و پس از روز جهانی قدس زیر فشار شدید افکار عمومی جهان در خصوص جنایت علیه فلسطینیان قرار گرفته است".

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر