کد خبر: ۷۸۲۵
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
با حضور سعید محمد، مرحله توسعه کارخانه کشنده دیزلی با ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز شد.

با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، مرحله توسعه کارخانه کشنده دیزلی با ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز شد

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از فرینا، با حضور سعید محمد، مرحله توسعه کارخانه کشنده دیزلی با ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز شد، این واحد تولیدی ـ صنعتی توان تولید ۵ هزار دستگاه کامیونت را در سال دارد و با افتتاح آن برای ۸۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می‌شود.

با حضور مشاور رئیس جمهور؛ آغاز مرحله توسعه کارخانه کشنده‌های دیزلی و افتتاح طرح نساجی در شیراز

این کارخانه هم اکنون سالانه ۳ هزار دستگاه کشنده دیزلی تولید می‌کند.

دومین طرح، بهره برداری از کارخانه نساجی پلی پروپیلن در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بود که در این کارخانه سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن کیسه‌های بافته و لمینت تولید می‌شود.

برای راه اندازی این طرح یک میلیارد و ۲۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی جذب شده است.

در پی راه اندازی این کارخانه، ۸۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

با توسعه و افتتاح دو طرح صنعتی در شیراز، برای ۸۸۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

گفتنی است؛ سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز سه شنبه (۲۰ اردیبهشت) به منظور حضور در نشست یک روز مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی به منطقه ویژه اقتصادی شیراز سفر کرد.

در این نشست یکروزه، مسائل و مشکلات مناطق ویژه اقتصادی بویژه راهکار‌های تحقق شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی» در این مناطق بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است؛ مناطق ویژه اقتصادی کشور سهم عمده‌ای از تولید ناخالص داخلی، صادرات و اشتغالزایی کشور را به خود اختصاص داده و امید می‌رود با بهبود نسبی شرایط اقتصادی این مناطق بتوانند نقش اساسی در جهش اقتصادی کشور داشته باشد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر