- وزیر کشور: ۵ میلیون مهاجر افغانستانی داریم/حمله به زیرساختهای موشکی صحت ندارد
- آتش سوزی در انبار سازمان هواپیمایی کشوری مستقر در محوطه شرکت فرودگاهها
- چطور نه بگوییم و قدرت نه نگفتن داشته باشیم؟
- خواص آب نارنج چیست؟
- اجاره آدمکشهای ۲ میلیاردی برای قتل یک رئیس بانک در تهران
- انفجار در خرم آباد صحت ندارد
- باشگاه پرسپولیس: انتشار ویدیویی از فردی با لباس نظامی، نمایشی بیش نیست + فیلم
- گوشت قرمز طی یک سال ۳۸ درصد گران شد
- اپلیکیشن ۷۸۰ هک شد
- مهدی طارمی در پورتو ماندنی شد!
- قرعهکشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان، پاریسنژرمن، دورتموند و نیوکاسل در گروه مرگ
- آیا نوشیدن الکل باعث میشود دیگران در نگاه ما «جذابتر» به نظر برسند؟
- وزارت بهداشت آمریکا خواستار تسهیل قوانین فدرال مصرف ماریجوآنا شد
- سخنگوی قوه قضاییه: کیفرخواست در خصوص عملکرد مدیران سازمان بورس صادر شد
- کشف اختلاس ۲۹ هزار میلیارد ریالی در یکی از بانکهای دولتی تهران
- ابراهیم رئیسی: آمدهایم که مشکل مردم را به گردن گرفته و حل کنیم/میز مذاکره را ترک نکردیم
با پیگیریهای به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و برای رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار، وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر توسط شرکتهای تاکسی اینترنتی به آنها بازگردانده میشود.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شاتا، با توجه به گزارشهای رسیده مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسیهای اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر لزوم بررسی موضوع، بررسیهای انجام شده، نشان داد یکی از شرکتهای فعال در این زمینه که سهم عمدهای از بازار را در اختیار دارد، قیمتهای خود را حدود ۱۰ درصد افزایش داده است.
بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان تمامی شرکتهای حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمتها به نرخ قبلی بازگشت داده شده و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان بازگردانده شود.
در این خصوص شرکتهای مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان پیش از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشتماه امسال را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران، باز پس دهند.