کد خبر: ۸۱۷۷
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
در این جلسه حسابرسی استاندارد از تشکل‌های فعال، کشت قراردای محصولات کشاورزی بالاخص برنج، و رشد صادرات محصولات کشاورزی توسط تشکل‌ها بخش کشاورزی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

معاون بازرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی درباره اولین جلسه «بررسی پیشنهادی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی»، گفت: این جلسه در راستای بررسی پیشنهادی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی سال ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان سازمان امور اداری استخدامی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شده است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پات، محمود جعفری ادامه داد: بررسی عملکرد شاخص‌های سال ۱۴۰۰ نسبت به برنامه توسعه آتی سازمان بر اساس وظایف و ماموریت محوله و سیاست‌های تعیین شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی بررسی شد

به گفته وی، از موارد مهم و قابل اهمیت شاخص‌های تائید شده در این نشست میتوان به کاهش ارزش زیان مالی نسبت به سال قبل، رشد محصولات فرآورری شده در صنایع سورت و بسته بندی و بوجاری محصولات، افزایش خرید‌های توافقی محصولات کشاورزی اشاره کرد.

وی افزود: در این جلسه حسابرسی استاندارد از تشکل‌های فعال، کشت قراردای محصولات کشاورزی بالاخص برنج، و رشد صادرات محصولات کشاورزی توسط تشکل‌ها بخش کشاورزی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر