کد خبر: ۸۲۴۵
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
بنا بر اعلام اورژانش، تا این ساعت، تعداد جانباختگان حادثه به ۱۸ تن افزایش یافته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به حادثه خروج قطار مسافربری حوالی طبس در استان خراسان جنوبی، گفت: ۱۰ تیم عملیاتی هلال‌احمر با ۱۰ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال‌ احمر؛ مهدی ولی پور در خصوص جزئیات سانحه گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح امروز قطار مسافربری مشهد-یزد در منطقه مسجدشکر (کیلومتر ۵۰ محورطبس _یزد، در حوالی ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد. این قطار ۴۳۰ سرنشین (مسافر و خدمه) داشته است که از مجموع ۱۱ واگن ۸ واگن دچار آسیب شده است.

ولی پور افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، ۲۷ تیم عملیاتی هلال احمر، شامل ۷۶ نفر، با ۱۳ خودروی نجات مشغول امدادرسانی هستند. ۳ بالگرد نیز به محل حادثه اعزام می‌شوند تا مصدومان احتمالی را به مراکز درمانی انتقال دهند.

به گفته، ولی پور تاکنون ۱۸ نفر جان باخته و ۸۶ نفر مصدوم شده‌اند.

افزایش تیم‌های امدادی حاضر در صحنه به ۲۷ تیم

ساعت ۹:۲۰

رئیس سازمان امدادونجات گفت: با توجه به شدت حادثه، ۲۷ تیم (۷۶ امدادگر و نجاتگر) از استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، یزد و اصفهان به همراه ۱۳ خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

ولی پور همچنین خاطرنشان کرد: نیرو‌های عملیاتی در تلاش برای بازگرداندن واگن‌های واژگون شده به حالت عادی هستند.

افزایش تعداد جان باختگان حادثه به ۱۸ تن

ساعت: ۱۰:۴۰

بنا بر اعلام اورژانش، تا این ساعت، تعداد جانباختگان حادثه به ۱۸ تن افزایش یافته است.

انتقال ۲۰ مصدوم به مراکز درمانی به‌وسیله بالگرد هلال‌ احمر

ساعت ۱۲:۳۰

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌ احمر گفت: ۲۰ مصدوم این حادثه به وسیله بالگرد امدادی هلال‌ احمر به بیمارستان منتقل شدند.

تعداد بازدید : 1
تعداد بازدید : 3
گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر