کد خبر: ۸۳۲۴
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران:
موضوع افزایش قیمت و جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه صحت ندارد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آیین رونمایی از طرح بهنگام‌سازی فروش در هوشمندسازی عرضه سی‌ان‌جی گفت: موضوع افزایش قیمت و جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه صحت ندارد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جلیل سالاری با بیان اینکه هیچگونه بحثی درخصوص افزایش قیمت مطرح نیست، تاکید کرد: موضوع جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه صحت ندارد.

افزایش قیمت و جمع آوری کارت‌های سوخت صحت ندارد

سالاری افزود: دولت هیچگونه برنامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت سوخت ندارد، آنچه در فضای رسانه‌ای مطرح شده غیر واقعی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت ورود دانش بنیان‌ها در پروژه‌های صنعت پالایش بیان کرد: ضروری است، دو بخش سرمایه گذار و شرکت‌های دانش بنیان در کنار هم جمع شده و به اجرای کار و پروژه مبادرت کنند.

سالاری گفت: دراین خصوص به شرکت‌های زیرمجموعه تکلیف کرده ایم تا در زمینه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان برنامه ریزی کنند و مقرر شده است تا ۴-۵ قرارداد نیز در این خصوص منعقد شود.

وی همچنین با بیان اینکه ذخیره سازی سوخت در شرایط مطلوبی قرار دارد، گفت: چالش و مشکلی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد و باتوجه به ذخیره سازی مطلوب صورت گرفته در شرایط فعلی سوخت مایع را در حوزه نیروگاه‌ها تامین می‌کنیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر