کد خبر: ۸۴۸۲
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
برخورد کامیون کشنده تانکر با کامیون باری در کیلومتر ۳۲ محور سربیشه به نهبندان چهار کشته برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد کامیون کشنده تانکر با کامیون باری در کیلومتر ۳۲ محور سربیشه به نهبندان چهار کشته برجای گذاشت.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علیرضا رضایی گفت: ساعت ۰۱:۳۹ بامداد امروز در کیلومتر ۳۲ سربیشه-نهبندان یک دستگاه تریلی حامل فرآورده‌های نفتی با یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات برخورد می‌کند که منجر به آتش سوزی گسترده می‌شود.

تصادف ۲ کامیون در جاده سربیشه به نهبندان ۴ کشته برجای گذاشت

وی با بیان اینکه در اثر این حادثه چهار نفر در دم جان می‌دهند که هویت آنان قابل شناسایی نیست، افزود: باتوجه به بررسی‌های صورت گرفته، علت حادثه بی احتیاطی از جانب رانندگی کامیون باری و انحراف به چپ ناشی خواب آلودگی وخستگی بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی فت: محور موصلاتی سربیشه - نهبندان از زمان وقوع حادثه تا ۴:۳۰ بامداد مسدود بود که با اطفا کامل حریق مسیر بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه هشت تیم از پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند، یادآور شد: خودرو‌های آتش نشانی از چهار شهرستان بیرجند سربیشه نهبندان و شوسف به محل حادثه اعزام شدند.

محمود اکبری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: بامداد چهارشنبه برخورد تریلی حامل سوخت و کامیون در کیلومتر ۳۰ محور سربیشه - شوسف ورودی روستای چاه آخوند شفیع چهار فوتی بر جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه هر دو خودرو دچار حریق شدند، افزود: سه تیم جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی که در محل حادثه حضور داشت، ادامه داد: پس از ایجاد ایمنی صحنه، عملیات رهاسازی جانباختگان حادثه با بکارگیری ست نجات هیدرولیک انجام و اجساد از درون کامیون‌ها خارج و تحویل عوامل مربوطه شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر