کد خبر: ۸۶۰۹
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
راهبران هشت گروه تخصصی انجمن در فرآیندی علمی انتخاب و معرفی شدند.

معاون کارگروه‌های انجمن سواد رسانه‌ای ایران از تشکیل گروه‌های تخصصی جدید انجمن با حضور چهره‌های تازه نفس خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از انجمن سواد رسانه‌ای ایران، امیر یوسفی با اعلام این خبر گفت: راهبران هشت گروه تخصصی انجمن در فرآیندی علمی انتخاب و معرفی شدند.

وی با قدردانی از مسئولان سابق گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران اظهار امیدواری کرد راهبران و مسئولین جدید گروه‌ها برای پویایی انجمن در راستای اهداف عالیه خود گام بردارند.

راهبران جدید گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

بر اساس این گزارش دکتر حمیدرضا کمالی پژوهشگر مسایل سیاسی و از اساتید سواد رسانه‌ای به عنوان راهبر گروه کنشگری سیاسی معرفی شد و قرار است دکتر سجاد عابدی وی را در مدیریت این گروه تخصصی همراهی کند.

راهبران جدید گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

دکتر سید پیمان خادم‌الحسینی معاون انجمن سواد رسانه‌ای ایران راهبر گروه کنشگری دینی شد و رحمن زنگنه، سیدمهران دانشی و دکتر محمد ابراهیمی یاریگر وی خواهند بود.

راهبران جدید گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

راهبری گروه سواد بازی بر عهده دکتر محمدصادق افراسیابی معاون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گذاشته شد و آرین طاهری، محمداحسان خرامید و آرزو سلخوری قرار است در مسئولیت جدید همراه وی باشند.

راهبران جدید گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

دکتر محمدمهدی فتوره‌چی استاد دانشگاه تهران از این پس راهبری گروه علمی و آموزشی انجمن سواد رسانه‌ای ایران را بر عهده دارد. رضا افخمی نیز همراه وی در این گروه خواهد بود.

بنا بر این گزارش نیکی حاتمی مولف و پژوهشگر و مدرس سواد رسانه‌ای، چون گذشته مسئولیت راهبری گروه کودک و نوجوان را بر عهده دارد و قرار است در دور جدید فعالیت‌ها دکتر رها عابدی او را همراهی کند.

دکتر مرتضی کارآموزیان راهبر گروه رصد و پایش شد و قرار است دکتر سیده سارا میرقاسمی و دکتر حسین جرئتی وی را در این گروه همراهی کنند.

راهبری گروه والدگری رسانه بر عهده خانم دکتر بهاره نصیری استاد شناخته شده سوادرسانه‌ای گذاشته شد و قرار است در این راه رئوف آذری و دکتر سیما میربخش وی را همراهی کنند.

گروه سواد هنری را نیز امیر یوسفی معاون انجمن سواد رسانه‌ای ایران با همراهی مهدیه سادات شاهمرادی، حامد توکل، سیده شیما رضوی و حسام طالبی‌حقه راهبری می‌کند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر