کد خبر: ۸۷۷
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
ورزشکاران کشورمان در دومین روز از بازی‌های المپیک در رشته‌های انفرادی و تیمی به مصاف رقبای خود می‌روند.

ورزشکاران المپیکی کشورمان در دومین روز از بازی‌های المپیک در رشته‌های انفرادی و تیمی به مصاف رقبای خود می‌روند.
ورزشکاران المپیکی ایران
به گزارش ایرنا، در شمشیربازی انفرادی و در سایر مردان، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در مرحله مقدماتی تا فینال به میدان می‌روند. این مسابقات از ساعت ۹ تا ۱۶:۲۰ و ۱۸ تا ۲۲:۲۵ برگزار می‌شود.

در تیراندازی ۱۰متر تپانچه بادی و ۱۰ متر تفنگ بادی، جواد فروغی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مرحله مقدماتی تا فینال در خط آتش قرار می‌گیرند.

در رشته تکواندو، آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۲:۴۰ در مرحله مقدماتی تا فینال رو در روی حریفان قدرتمند خود قرار می‌گیرد.


در تنیس روی میز، نیما عالمیان در مرحله مقدماتی از ساعت ۹ تا ۲۲:۳۰ باید به مصاف رقبای خود برود و در دوچرخه سواری جاده مردان نیز سعید صفرزاده در مرحله مقدماتی تا فینال در خط استارت قرار می‌گیرد. این مسابقه از ساعت ۱۱ تا ۱۸:۱۵ برگزار می‌شود.

در والیبال تیم ایران و در مرحله مقدماتی با لهستان دیدار می‌کند. این بازی از ۱۹:۴۰ تا ۲۳:۳۰ انجام خواهد شد و در بدمینتون نیز ثریا آقایی در مرحله مقدماتی به مصاف نماینده چین می‌رود. این بازی‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲ انجام خواهد شد.

در قایقرانی تک نفره زنان در ۲۰۰۰ متر، نازنین ملایی در رده بندی به آب خواهد زد. این مسابقه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۱۰ برگزار می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر