کد خبر: ۸۷۸۸
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسأله وقوع قتل تا کنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ضمن اعلام این مطلب بیان داشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن پنج نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

به گزارش اکوپل نیوز، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد پنج نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

خودکشی خانواده ۵ نفره در نجف آباد اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسأله وقوع قتل تا کنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آن‌ها اخذ شود.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان در پایان اعلام داشت: پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر