کد خبر: ۸۸۴۰
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
بی بند و باری و مسائل خلاف عفت عمومی خط قرمزی است که همه باید به آن توجه کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه زوال امنیت جامعه و تزلزل خانواده از آثار سوء بی حجابی است، گفت: بی بند و باری و مسائل خلاف عفت عمومی خط قرمزی است که همه باید به آن توجه کنیم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، مسعود ستایشی با اشاره به اینکه در موضوع عفاف و حجاب، برنامه‌های کوتاه مدت کافی نیست، افزود: باید برنامه‌های فکری و مصونیت بخش در مقابل تهاجم سنگین بیگانه به صورت میان مدت و بلندمدت اجرا شود.

وی ادامه داد: در این زمینه قانون داریم و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این باره روشن است و می‌توان با اجرای مقررات، این موضوع را پیگیری کرد.

سخنگوی قوه قضاییه: بی بند و باری و مسائل خلاف عفت عمومی خط قرمز ماست

ستایشی بر لزوم رعایت موازین شرعی و مقررات قانونی تاکید و اضافه کرد: دشمن در پی این است که بی عفتی و بی حیایی را در جامعه القا کند و برای برخورد با این موضوع نیاز است که کار‌های زیرساختی، اصولی و مراقبت‌های لازم انجام شود.

سخنگوی قوه قضائیه با تاکید بر اینکه اقداماتی که انجام می‌دهیم در چارچوب قانون است، گفت: باید از کار‌های هیجانی، مقطعی و زودگذر پرهیز و دقت کنیم که کار بر اساس قاعده و نظم انجام شود.

ستایشی با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه، فصل الخطاب ماست، افزود: مطالبات مردم هم این است که باید عفاف و حجاب در جامعه برقرار باشد و همه با این موضوع موافق و مخالف بی بند و باری و مسائل خلاف عفت عمومی هستند بنابراین این موضوع خط قرمزی است که باید همه به آن توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه با آموزش و تمسک به موازین شرعی و اخلاق اسلامی می‌توانیم عفاف و حجاب را در سطح جامعه برقرار کنیم، اضافه کرد: زوال امنیت جامعه، تزلزل خانواده، سقوط شخصیت زن و رواج فساد از آثار سوء بی حجابی در جامعه است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: هدف از وجوب حجاب اسلامی، طهارت، عفت، پاکدامنی و تزکیه نفس است و باید با آموزش، توجه و ترویج فرهنگ غنی اسلامی به این هدف برسیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر