کد خبر: ۸۹۵۱
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
بیستمین رویداد «عطر سیب» با هدف کمک به تجهیز و تأمین نیاز‌های هیئات و مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از روز دوم تا نهم مردادماه آماده خدمت رسانی به هیئات خواهد بود.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بیستمین نمایشگاه «عطر سیب» از روز یکشنبه دوم مردادماه در محل میدان امام حسین (ع) شهر تهران آغاز به کار میکند و تا روز نهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، علی ایل بیگی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، بیستمین رویداد «عطر سیب» با هدف کمک به تجهیز و تأمین نیاز‌های هیئات و مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از روز دوم تا نهم مردادماه آماده خدمت رسانی به هیئات خواهد بود.

جزییات نمایشگاه عطرسیب ۱۴۰۱ اعلام شد

ایل بیگی همچین افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ فعال است که در آن محصولات و خدمات فرهنگی - هنری، ادوات و تجهیزات هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی عرضه میشود.

وی اضافه کرد: در رویداد، برنامه‌های آیینی و فرهنگی مناسب خانواده‌ها و نیز غرفه‌های کودک و نوجوان فعال است.

رئیس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که امسال بن کارت با اعتبار ۴ میلیون تومانی در اختیار مسئولین هیئات قرار می‌گیرد افزود: این اعتبار به هیئاتی پرداخت می‌شود که از سازمان تبلیغات اسلامی دارای مجوز رسمی باشند و مسئولین هیئات می بایست با مراجه به سامانه اینترنتی به نشانی www.beyraghkhadamat.ir اطلاعات و مدارک خود را این سامانه بارگذاری کنند تا از این مزایا بهره مند شوند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر