کد خبر: ۸۹۶۰
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
مهلت ثبت‌ نام ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی به مدت یک هفته و تا پایان روز جمعه مورخ هفتم مرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.

مهلت ثبت نام ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی تمدید شد.

به گزارش اکوپل نیوز، در اطلاعیه روابط‌ عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع همه افراد جویای کار، متقاضیان فرصت‌های شغلی بهتر، دانشجویان و افراد متخصص و ماهر می‌رساند با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی و با عنایت به افزایش تعداد فرصت‌های شغلی در پی افزایش سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های متقاضی نیروی انسانی، مهلت ثبت‌نام ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی به مدت یک هفته و تا پایان روز جمعه مورخ هفتم مرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.

مهلت ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی تمدید شد

شایان ذکر است امسال بیش از ۵۱۰۰ شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان متقاضی جذب نیرو از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی هستند و تعداد فرصت‌های شغلی ششمین آزمون از مرز ۲۶۰۰۰ موقعیت در سراسر کشور عبور کرده است.

متقاضیان گرامی برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، دسته‌های شغلی و ... می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را دانلود و مطالعه فرمایند. در این دفترچه، اطلاعات لازم جهت آشنایی با آزمون استخدام بخش خصوصی و شرکت در آن گنجانده شده است. داوطلبان در صورت وجود هر نوع سوال یا تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه سوالات متداول مراجعه و پاسخ‌های مربوطه را مطالعه نمایند.

با توجه به این‌که مهلت ثبت نام، مجددا تمدید نخواهد شد، شایسته است داوطلبان شرکت در این آزمون، هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود از طریق وب‌سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir اقدام نمایند و ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر