کد خبر: ۹۰۸
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
ما از نوآوری موجود در فضای ارز‌های دیجیتال الگو گرفته ایم و در حال بررسی پرداخت‌های مشتریان بوسیله رمزارز هستیم.

آمازون به دنبال یک استراتژی و نقشه راه برای محصولات پرداختی مبتنی بر بلاکچین است درحالی که در گذشته برای موقعیت‌های مرتبط با بلاکچین تبلیغ کرده بود.

به گزارش اکوپل نیوز، هر چند وقت یک بار استخدام افراد در زمینه بلاکچین توسط شرکت‌های بزرگ شایعات را در فضای رمزارز آغاز میکند، ناظران این صنعت میخواهند بدانند که آیا یک شرکت بزرگ جدید مانند اپل یا فیس بوک تصمیم دارند پرداخت رمزارز را اتخاذ کند یا خیر.

آمازون رمزارز

این امر امروز با اطلاعیه آمازون اتفاق افتاد که اخیراً یک لیست شغلی مرتبط برای ارز دیجیتال و بلاکچین ارائه داده است که میتواند نوید بخش پرداخت‌های نوین با رمزارز‌ها باشد.

بیانیه بعدی که سخنگوی آمازون با سایت Decrypt و سایر رسانه‌ها به اشتراک گذاشت شعله‌های آتش را برافروخت و اظهار داشت: بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان به طور فعال در حال بررسی امکان فعال کردن پرداخت ارز دیجیتال است.

در بیانیه شرکت آمازون آمده است:

ما از نوآوری موجود در فضای ارز‌های دیجیتال الگو گرفته ایم و در حال بررسی چگونگی این وضعیت در آمازون هستیم.

ما معتقدیم که آینده بر اساس فناوری‌های جدید ساخته خواهد شد که پرداخت‌های مدرن، سریع و ارزان را امکان پذیر میکند و امیدواریم که این آینده را در اسرع وقت برای مشتریان آمازون به ارمغان بیاوریم.

به نظر میرسد که آمازون هنوز در مورد موضوع خاصی جهت گیری نکرده است و مشخص نیست که آیا این شرکت ارز دیجیتال خود را توسعه میدهد و امکان پرداخت بوسیله آن را فراهم میکند و یا پرداخت بوسیله بیت کوین و یا سایر ارز‌های دیجیتال را فراهم خواهد کرد.

ترجمه از رضا فیروزی

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر