کد خبر: ۹۱۲۲
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
باید در حملات رسانه‌ای دشمنان بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم و نباید فقط نقش تماشاچی را داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع‌ رسانی دولت گفت: یکی از رسالت‌های مهم روابط‌عمومی‌ها این است که بتوانند طعم شیرین دستاورد‌های دولت را به مردم بچشانند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی بهادری‌جهرمی» در نشست شورای هماهنگی روابط‌ عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حساسیت کار در روابط‌ عمومی‌ها اظهار داشت: روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه‌ها باید بتوانند به‌ صورت لحظه‌ای فعالیت کنند و ارتباط بین آن‌ها با یکدیگر به صورت «شبکه و لحظه‌ای» باشد.

وی با تأکید بر کنشگری رسانه‌ای خاطرنشان کرد: روابط‌ عمومی‌ها باید در لحظه وارد میدان شوند و اقدامات مناسب انجام شود تا هم‌افزایی که وظیفه ذاتی ماست به صورت جدی رخ دهد.

سخنگوی دولت: نباید در مقابل حملات رسانه‌ای دشمنان نقش تماشاچی را داشته باشیم

سخنگوی دولت بر اقدامات فرادستگاهی تأکید کرد و گفت: در این زمینه تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت هماهنگ عمل و دستاورد‌های یکدیگر را اطلاع‌ رسانی کنند.

وی بلوغ اجتماعی و همکاری را در این زمینه بسیار مهم دانست و افزود: باید در حملات رسانه‌ای دشمنان بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم و نباید فقط نقش تماشاچی را داشته باشیم.

سخنگو، دبیر و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: تمامی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید جهاد تبیین را در حوزه فعالیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند.

بهادری‌ جهرمی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بیان کرد: در این هفته باید مجموعه اقدامات و عملکردی که برای مردم شیرین و مهم باشد مطرح و ارائه شود.

وی این هفته را فرصتی مغتنم دانست تا با ارائه درست دستاورد‌های دولت علاوه بر تقویت عملکرد رسانه‌ای میزان هم‌افزایی و مشارکت نیز ارتقا یابد.

بهادری‌ جهرمی بر ارائه گزارش مقایسه‌ای در این هفته تأکید کرد و در این‌باره توضیح داد: مدیران روابط‌ عمومی باید عملکرد دولت را در مقایسه با شرایط آغاز به کار دولت ارائه کنند.

سخنگو، دبیر و رئیس شورای اطلاع‌ رسانی دولت تصریح کرد: باید بتوانیم با عملکرد درست، جایگاه روابط‌ عمومی و رسانه را در بخش‌های مختلف حفظ و ارتقا دهیم و در عین حال ارزیابی عملکرد جدی نیز داشته باشیم.

در این نشست، «سید مرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از دستاورد‌های روابط‌ عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های زیرمجموعه ارائه کرد.

وی گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود ۶۰۰ دستگاه روابط‌ عمومی و یا رابط روابط‌ عمومی وجود دارد که اقدامات بزرگی در حوزه رسانه‌ای در دولت سیزدهم انجام داده‌اند که برخی به نتیجه رسیده و برخی در حال تکمیل است.

موتورچی از بروکراسی اداری و کمبود بودجه به عنوان چالش‌های مراکز روابط‌ عمومی یاد کرد و گفت: علی‌رغم مشکلات توانستیم بهترین رکورد‌ها را در حوزه تولید محتوا و انتشار ثبت کنیم که تاکنون سابقه نداشته است.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: خدا را برای تشکیل دولت سیزدهم شاکرم چرا که توانسته حرکت انقلاب را به ریل اصلی بازگرداند و در باب عملکرد رسانه‌ای با وجود تنگنا‌های فراوان عملکرد خوبی داشته‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر