کد خبر: ۹۴۵۹
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
وزیر راه و شهرسازی:
ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های پایین جامعه مثل اعضای بهزیستی، کمیته امداد و ... در دست اجراست و حداکثر ظرف یک سال آینده به مردم واگذار می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در دست اجراست و حداکثر تا سال آینده به آن‌ها واگذار خواهد شد.

به گزارش اکوپل نیوز، رستم قاسمی در شبکه یک سیما با اشاره به جلسه معاونان مسکن وزارت راه و شهرسازی با معاون اول رئیس جمهور، درباره گام‌های برداشته شده در وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن اقشار کم‌برخوردار گفت: نحوه تامین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه مثل اعضای بهزیستی، کمیته امداد و ... مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سهم وام آن‌ها از محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای این افراد در دست اجراست و حداکثر ظرف یک سال آینده به مردم واگذار می‌شود.

۵۰۰ هزار خانه تا پایان سال ۱۴۰۲ به دهک‌های پایین جامعه تحویل می‌شود

قاسمی اظهار کرد: در این جلسه پیشنهاداتی برای کمک دولت به پرداخت وام دهک‌های اول تا سوم ارائه خواهد شد.

وی افزود: همچنین به منظور تامین مسکن کارکنان دولت، وزارت راه و شهرسازی با همه وزارتخانه‌ها توافقنامه‌ای امضا کرد تا با زمین خود وزارتخانه‌ها یا با تامین زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی برای همه کارکنان خود به احداث مسکن اقدام کنند.

این عضو کابینه سیزدهم خاطر نشان کرد: طبق تاکید معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه‌ها موظف شده‌اند برنامه ساخت واحد‌های مسکونی برای کارمندان خود را تا روز‌های آینده ارائه دهند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، ساخت مسکن برای کارمندان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

قاسمی با بیان اینکه شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن متفاوت شده، افزود: در شرایط جدید، همه افراد از جمله کارکنان و کسانی که پیش از این حدود ۲۰ سال پیش وام دریافت کرده بودند یا مسکن دارند هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر