کد خبر: ۹۵۹۹
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
دادستان تهران دستور داد تا فرآیند تحویل خودرو‌ها از گمرکات، انبار‌های عمومی و بنادر تا ۳ روز آینده با همکاری تمام دستگاه‌های متولی اجرا شود.

دادستان تهران در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف شده سال‌های اخیر، دستور داد تا فرآیند تحویل خودرو‌ها از گمرکات، انبار‌های عمومی و بنادر تا ۳ روز آینده با همکاری تمام دستگاه‌های متولی اجرا شود.

به گزارش اکوپل نیوز؛ علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودور‌های توقیف، بیان کرد: پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر و دستورات وی مبنی بر روشن شدن وضعیت خودرو‌های توقیفی، حجت بر تمام دستگاه‌ها تمام شده است.

دستور دادستان تهران برای اجرای مزایده بیش از یک هزار خودروی توقیفی در گمرکات

وی افزود: در خصوص فرآیند تحویل خودرو‌ها از سوی گمرکات و انبار‌های عمومی و بنادر به اموال تملیکی مقرر شد تا سه روز آینده، با اقدامات لازم حتی در تعطیلات پیش رو، خودرو‌ها تحویل نمایندگان سازمان اموال تملیکی شود.

دادستان تهران با بیان اینکه بیش از یک هزار دستگاه خودرو‌های توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان سازمان اموال تملیکی با مراجعه به گمرکات محل توقیف، جهت اجرای این دستور نسبت به تحویل خودرو‌های در محل نگهداری، اقدام کنند.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد تا از روز تشکیل جلسه، فرایند اجرای مزایده آغاز و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵، توسط سازمان اموال تملیکی به پایان رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر