کد خبر: ۹۷۶۱
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
اصل حجاب و عفاف، فرهنگی و ترویجی است و ما برنامه برخورد فیزیکی نداریم چیزی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم به آن تاکید شده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اختصاص اعتبارات استانی ویژه زنان در استان‌های مختلف در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات وزیران در حیاط هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران با ارایه گزارشی از عملکرد این معاونت گفت: در یکسال گذشته در حوزه زنان قوی عمل شده است از جمله اقدامات ستاد ملی زن و خانواده ماهانه تشکیل و دو مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: اعتبار خاصی که ویژه زنان در استان‌های مختلف تخصیص داده شده، در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته است.

انسیه خزعلی: اصل حجاب و عفاف، فرهنگی است و ما برنامه برخورد فیزیکی نداریم

خزعلی درباره برنامه‌های عفاف و حجاب توضیح داد که ۳۲ دستگاه متولی آن هستند شاید معاونت زنان بخش ستادی را دارد و دیدگاه‌های مختلفی در بحث حجاب و عفاف بیان کردیم نقد‌های جدی را هم به اجرا داریم که امیدواریم در مصوبات بعدی مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اصل حجاب و عفاف، فرهنگی و ترویجی است و ما برنامه برخورد فیزیکی نداریم چیزی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم به آن تاکید شده است.

خزعلی این را هم گفت که برنامه‌های عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب می‌شود که هنوز این برنامه‌های جدید تکمیل نشده است و امیدواریم با طرح‌های جدید شرایط بهتری از لحاظ اجرا و نوع کسانی که بحث آموزشی را دنبال می‌کنند، فراهم شود.

همچنین دستگاه‌های مخاطب و مسئول وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و اینگونه نباشد که فقط یک دستگاه وارد شود که گاهی حتی مسئولیتش نیست.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به مهاجرت به پسرش که با حاشیه‌هایی در رسانه‌ها همراه شد، گفت: باید از رسانه‌های مختلف گله کنم که خبر کذب را مطرح کردند؛ پسرم بحث مهاجرت نداشته و به زودی به کشور باز می‌گردد و حتی کار و سفر وی در ارتباط با فیلترشکن و فروش آن نبوده است؛ وقتی معاندان خبر‌های دروغ را منتشر می‌کنند، چرا رسانه‌های داخلی به این شایعات دامن زدند؟

خزعلی در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایتگری، صحیح عمل کنند، گفت: جای تأسف دارد که می‌بینم چنین چیز‌های نقل می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر