کد خبر: ۹۱۰۷
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
بعد از پایان دادگاه که نجفی از آن خارج شد و دوباره داشت به زندان انتقال داده می‌شد که در خارج از دادگاه پدر مقتول (فلاحی) با اسلحه کلاشینکف به سمت محیط بان نجفی شلیک کرد و محیط بان کشته شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: محیط بان برومند نجفی امروز توسط پدر مقتول (فلاحی) با شلیک اسلحه کشته شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ جمشید محبت خانی افزود: امروز اولین جلسه دادگاه اعاده دادرسی محیط بان نجفی بود که برگزار شد.

وی افزود: بعد از پایان دادگاه که نجفی از آن خارج شد و دوباره داشت به زندان انتقال داده می‌شد که در خارج از دادگاه پدر مقتول (فلاحی) با اسلحه کلاشینکف به سمت محیط بان نجفی شلیک کرد و محیط بان کشته شد.

محیط بان «برومند نجفی» در مقابل دادگاه به قتل رسید

وی ضمن ابزار تاسف از نحوه حفاظت گفت: باید دید چه اتفاقی افتاده که چنین حادثه‌ای رقم خورد.

مرگ شکارچی غیر مجاز

در شامگاه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ حدود ساعت ۲۱:۳۰ در منطقه حفاظت شده بیستون کرمانشاه حادثه‌ای رخ داد.

با وصول خبری به مسئول منطقه مبنی بر حضور تعدادی شکارچی غیرمجاز در منطقه، محیط‌بان «برومند نجفی» به همراه سه محیط‌بان و مدیر حراست اداره کل، برای بررسی شرایط به منطقه مراجعه می‌کند که با یک دستگاه خودروی پراید حامل ۶ مظنون به شکار غیرمجاز در حال خروج از منطقه مواجه می‌شوند.

بعد از عدم تمکین راننده خودرو به فرمان ایست مأموران و تلاش برای زیر گرفتن یکی از آن‌ها، درگیری رخ داده و تیر اسلحه برومند نجفی سهواً به جای لاستیک، به یکی از سرنشینان (فلاحی) برخورد می‌کند که در اثر خونریزی زیاد، منجر به فوت وی می‌شود.

بعد از آن، نجفی دستگیر و حکم قصاص وی صادر می‌شود البته با تلاش سازمان حفاظت محیط زیست اجرای حکم متوقف شده بود و امروز هم اولین دادگاه اعاده دادرسی بود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر