کد خبر: ۹۲۶۴
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
برای بازی استقلال و مس کرمان تعدادی از سکو‌های ورزشگاه را برای بانوان در نظر گرفته‌ایم تا آن‌ها از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال با اشاره به حضور بانوان در دیدار استقلال برابر مس کرمان، گفت: تجربه ثابت کرده است که هرگاه بانوان در ورزشگاه حاضر شده‌اند، هواداران کرامات اخلاقی را رعایت کرده‌اند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، «حجت‌الله بهمنی» اظهار داشت: برای بازی استقلال و مس کرمان تعدادی از سکو‌های ورزشگاه را برای بانوان در نظر گرفته‌ایم تا آن‌ها از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

وی افزود: امیدواریم هوادارانی که در این روز در ورزشگاه حاضر می‌شوند شئونات اخلاقی را رعایت کرده و با رفتار نیک خود، کوچک‌ترین اتفاق حاشیه‌ای را رقم نزنند.

مسابقه استقلال و مس کرمان با حضور زنان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: در بحث عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها، نگرانی ما صرفا حفظ کرامت و جایگاه این عزیزان است. بانوان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. در کشور ما بسیاری از مدیران، زن هستند و به نقش و جایگاه آنان اهمیت زیادی داده شده است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف بر حقوق بانوان و خانواده تاکید کرده‌اند. حضور این قشر در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی همواره حائز اهمیت بوده و آن‌ها همپای مردان همیشه منشا اثر بوده‌اند.

بهمنی افزود: در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس شاهد این هستیم که زنان حتی حق رای هم ندارند و در کشور عربستان تا همین چند سال پیش زنان حق رانندگی هم نداشتند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر