کد خبر: ۱۲۵۴
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:
مایه تأسف است در روز‌های پایانی عمر دولت تدبیر، روحانی به دنبال فرافکنی است.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس گفت: ضعف‌ها و ناکامی‌های دولت تدبیر کاملاً روشن است و روحانی شخصاً باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه نباید به تهدیدات آمریکا علیه ایران توجه کنیم و تحت تأثیر تصمیمات آن‌ها باشیم، گفت: اگر کسی در ایران تا به امروز نسبت به دشمنی آمریکا علیه ملت ایران تردید داشت، امروز برجام سند عهدشکنی، فریب و دروغ آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: بنابراین نباید وضعیت اقتصادی و سیاست خارجی کشور را براساس تصمیمات و تهدیدات آمریکایی‌ها تنظیم کنیم. دولت مردمی باید از ظرفیت‌های مردمی حداکثر استفاده را کرده و اقتدار نظام را افزایش دهد وقتی ابتکار عمل در دست ما باشد، آمریکایی‌ها ناچار خواهند شد سیاست‌های خود مبنی بر دشمنی علیه ملت ایران را تغییر دهند.

مایه تأسف است در روز‌های پایانی، روحانی به دنبال فرافکنی است

غضنفرآبادی گفت: تا زمانی که حل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی را به مذاکرات با آمریکا و غرب پیوند بزنیم، آمریکا نیز سیاست‌های خصمانه خود علیه ملت ایران را ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها اذعان کردند در تحریم ملت ایران شکست سختی خوردند. این اعترافات نشان می‌دهد که ملت ایران قدم‌های بلندی در شکست آمریکا برداشته‌اند و نباید در آینده نیز خود را معطل مذاکرات با آمریکا و اروپا کنیم.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس به دولت مردمی توصیه کرد: سریع‌تر مذاکرات منطقه‌ای برای افزایش ارتباطات سیاسی و اقتصادی با کشور‌های منطقه را آغاز کنند و از این ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنند.

غضنفرآبادی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی علیه مجلس انقلابی، تصریح کرد: متأسفانه اولین باری نیست که روحانی چنین موضع گیری‌هایی علیه مجلس دارد. روحانی به دنبال این است که ضعف‌ها و ناکامی‌های خود را به گردن مجلس بیندازد.

وی گفت: ضعف‌ها و ناکامی‌های دولت تدبیر کاملاً روشن است و روحانی شخصاً باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و نمی‌تواند ناکامی‌هایش را به گردن مجلس بیندازد. مایه تأسف است در روز‌های پایانی عمر دولت تدبیر، روحانی به دنبال فرافکنی است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر