کد خبر: ۱۵۱۹
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
تا یک سال و نیم آینده ۱۰ هزار تاکسی در استان تهران با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان نوسازی می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید تهران اعلام کرد که تا یک سال و نیم آینده ۱۰ هزار تاکسی در استان تهران با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان نوسازی می‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، «فرهاد حکیم نیا» در نشستی خبری که در محل این صندوق برگزار شد، گفت: صندوق کار آفرینی امید با هدف حمایت از متقاضیان دریافت تسهیلات که در گروه‌های تعریف شده وام‌دهی بانک‌ها جایی ندارند، تشکیل شد.

وی افزود: حوزه فعالیت صندوق کارآفرینی حمایت از اشتغال‌های خُرد و کوچک است و در این راستا ۵۰ تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی مختلف برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان در دست اقدام داریم.

۱۰ هزار تاکسی در تهران نوسازی می‌شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید در خصوص پرداخت تسهیلات در سال گذشته گفت: در سال ۹۹ در حوزه اشتغال چهار هزار و ۸۷ پرونده تسهیلات به مبلغ ۲۱۱ میلیارد تومان تشکیل شد.

وی افزود: سرانه اشتغال برای کسب و کار‌های خُرد ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان است در حالی که این رقم در صنایع بزرگ بیش از ۱.۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

حکیم نیا درباره اقدامات این صندوق در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: برنامه‌هایی برای نوسازی حمل و نقل عمومی در تهران به صندوق تکلیف شده است و براساس آن تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین صندوق، شهرداری و سازمان برنامه و بودجه منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه ۱۰ هزار تاکسی به مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان در زمان یک تا یک سال و نیم باید نوسازی شود و چهار هزار و ۲۷۱ تاکسی نیز در دو سال گذشته نوسازی شده است.

مدیرصندوق کارآفرینی تهران گفت: براساس تفاهم نامه منعقده یک هزار دستگاه اتوبوس به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان و ۳۱ رام قطار مترو به مبلغ ۳۱۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای هر تاکسی ۹۰ میلیون تومان و برای هر اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پنج ساله پرداخت می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر