- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
- محمد اسلامی: آژانس بین المللی انرژی اتمی بی طرف باشد
از ابتدای سال ۴۲۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شد
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشوری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی و تحویل متقاضیان شده است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، مرتضی ضامنی افزود: امیدواریم در مبحث نوسازی تاکسیها فرسوده تا پایان سال جاری بتوانیم به هدف نوسازی ۱۰ هزار تاکسی برسیم و این تعداد تاکسی فرسوده نوسازی و تحویل متقاضیان شود.
وی گفت: از ابتدای شروع نوسازی ناوگان تاکسیرانی (سال۱۳۹۵) طبق مصوبه هیات وزیران، تاکسیهایی که به سن ۱۰ سال رسیده باشند، مشمول فرسودگی میشوند، و اکنون بیش ۱۹۲ هزار دستگاه تاکسی به سن فرسودگی رسیده اند که این عدد تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۲۴۲ هزار دستگاه خواهد رسید.
ضامنی ادامه داد: در فرآیند نوسازی ناوگان تاکسیرانی خودروهای تحویلی شامل سمند و پژو ۴۰۵ است ویکی از دلایل کند شدن روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی افزایش قیمت خودرو است، زیرا رانندگان توان مالی برای تهیه خودرو با این قیمت را ندارند و نیاز است که از تسهیلات بانکی در زمینه استفاده کنند.
وی تصریح کرد: در زمینه تامین تسهیلات بانکی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری برخی شهرها برای اعطای وام مورد نیاز به رانندگان تاکسی اعلام آمادگی کردند براین اساس با مشارکت شهرداریهای برخی از کلان شهرداری این تسهیلات را اعطا میکنند.
ضامنی خاطرنشان کرد: شهرداری برخی شهرها برای اعطای وام مورد نیاز به رانندگان تاکسی از محل منابع شهرداری در بانکها نسبت به ارائه تسهیلات ۹۰ اقدام کردند که براین اساس با مشارکت شهرداریهای تهران، اصفهان و مشهد رانندهها با استفاده از تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی، فرایند نوسازی را انجام میدهند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر هم در برخی کلان شهرهای دیگر به صورت اندک برای ارایه تسهیلات با سازمان شهرداریها و دهیاریها هماهنگی لازم در جهت پرداخت تسهیلات نوسازی تاکسیها فرسوده انجام شده است و این موضوع هم اجرایی شده و به بانکهای عامل ابلاغ شده است.
ضامنی ادامه داد: این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۹ درصد و با باز پرداخت ۶۰ ماهه است.