- زنجبیل چگونه به کاهش قند خون کمک میکند
- فواید گردوی آمریکایی برای قلب
- فواید اسفناج برای سلامتی
- چطور مغز خود را با ۸ خوراکی تقویت کنیم
- چای ماچا بخورید تا قلبی سالم داشته باشید
- خوردن تمشک آبی (بلوبری) چه تاثیری بر بدن دارد؟
- خمیازه کشیدن خطرناک تر از آن چیزی است که می دانید
- چرا خمیازه واگیردار است؟
- آیا کوسه ها در برابر انسان خوی تهاجمی دارند یا فقط از خود دفاع میکنند؟
- ترامپ: بدون بمباران با ایران به توافق میرسیم
- اعلام جرم دادستانی تهران علیه چند رسانه در رابطه با انتشار اخبار حادثه بندر شهید رجایی
- وزارت دفاع: محموله نظامی در حادثه آتش سوزی بندر شهید رجایی وجود نداشت
- انفجار در بندرعباس + عکس و فیلم
- دونالد ترامپ: پاپ فرانسیس آدم خوب و سخت کوشی بود
- اولین عکس از پیکر پاپ فرانسیس در تابوت
- ترامپ: آمریکا مذاکرات بسیار خوبی با ایران داشته است
رقابت گسترده هنرمندان در حوزه سواد رسانهای
محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و رئیس هیئت داوران بخش سواد رسانهای دوازدهمین جشنواره ملی رسانههای دیجیتال گفت: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از ۴ اثر برگزیده بخش سواد رسانهای جشنواره و جمعا ۸۰ میلیون تومان در قالبهای تارنما و نرم افزار، صفحات و کانالهای شبکههای اجتماعی، بازیهای رایانهای و هنرهای دیجیتال شامل پویانمایی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و ... از جمله عوامل انگیزشی است که برای تقدیر از هنرمندان و فعالان سواد رسانهای در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاقهمندان از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی platzaar.ir میتوانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره و بارگذاری آثار خود اقدام نمایند.
معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به دیگر اقدامات این مرکز در حوزه سواد رسانهای گفت: تولید و انتشار ۳۰۰ موشن گرافیک با موضوع سواد رسانهای از جمله دیگر اقداماتی است که در حال انجام است و تا کنون ۴۰ موشن گرافیک تولید شده با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی صرفا در فضای اینستاگرام و کانالهای تلگرام متعلق به برخی سازمانهای مردم نهاد و رسانههای جمعی کشور نزدیک به ۷ میلیون بار دیده شده است.
وی با اشاره به همکاری سازمان صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیکهای سواد رسانهای خاطرنشان کرد: شبکه جهانی سپهر، شبکه سلامت سیما و فضای مجازی معاونت صدا تا کنون بیشترین همکاری را نسبت به سایر بخشهای صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیکهای سواد رسانهای داشته اند.