کد خبر: ۵۶۹۳
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
سال گذشته با همکاری شبکه‌های فعال فضای مجازی ۱۳ هزار و ۵۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی ارسال شد و علاوه بر این ۸ هزار اثر نیز در شبکه آپارات ثبت شد.

نشست هم‌اندیشی برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی "آهوان" روز دوشنبه با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و جمعی از مدیران دستگاه‌های مختلف در تهران برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در این نشست با اشاره به فعالیت‌های متنوع بنیاد مطبوعش در حوزه فضای مجازی گفت: توجه به فضای مجازی از اقدامات کلیدی بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام است.

محمودرضا برازش افزود: جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در چند سال گذشته با هدف حمایت از تولیدات محتوای مردمی و نخبگان در فضای مجازی برگزار شده است.

وی استان سمنان را میزبان برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی "آهوان" در گستره ملی معرفی کرد.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی باشکوه برگزار می‌شود

دبیر تخصصی جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه این جشنواره همه محتوا‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در برمی‌گیرد تصریح کرد: جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در دوره‌های نخست بر تولیدات و بازی‌های رایانه‌ای متمرکز بود، سپس به نرم افزار‌های تلفن همراه توجه کرد و در سال‌های اخیر این جشنواره به محتوای تولیدی در فضای مجازی پرداخته است.

محمد صادق افراسیابی افزود: سال گذشته با همکاری شبکه‌های فعال فضای مجازی ۱۳ هزار و ۵۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی ارسال شد و علاوه بر این ۸ هزار اثر نیز در شبکه آپارات ثبت شد.

وی پیشنهاد داد تا برای برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره چهره‌های ارزشمند فضای مجازی و شبکه اجتماعی که با دستگاه‌های مختلف از جلمه صدا و سیما همکاری دارند دعوت شوند تا از ظرفیت آن‌ها برای ترویج فرهنگ رضوی استفاده کنیم.

همچنین در نشست هم‌اندیشی برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بر تلاش اداره فرهنگ و ارشاد استان سمنان بر فراهم کردن زمینه تولیدات رضوی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: در این راستا تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت چهره‌های فرهنگ و هنری و افراد شناخته شده در فضای مجازی نیز استفاده کنیم.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در ادامه با بیان اینکه در راستای گسترش فرهنگ رضوی تلاش ما این است که ویژه برنامه‌هایی را برای کودکان تعریف و اجرایی کنیم گفت: تاثیر گذاری بر کودکان در سنین پایین به خوبی انجام می‌شود و ما نیز در خدمت بنیاد برای تحقق اهداف در حوزه رضوی هستیم.

همچنین در بخش دیگری از نشست هم‌اندیشی برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هرچقدر برای امام رضا علیه‌السلام کار کنیم کم است، در استفاده از ظرفیت مطبوعات برای گسترش فرهنگ رضوی اعلام آمادگی کرد.

ایمان شمسایی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی هرچه باشکوه‌تر در کشور برگزار شود از آمادگی برای انتشار فراخوان جشنواره آهوان در شبکه‌های اجتماعی متعلق به رسانه‌های کشور خبر داد.

در ادامه این نشست نمایندگان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، موسسه فرهنگی تبیان، شبکه تلویزیونی سپهر، ایران صدا، سازمان سراج، کانون هنرمندان پیشکسوت و آستان قدس رضوی به بیان نظرات خود پیرامون برگزاری این جشنواره پرداختند.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی باشکوه برگزار می‌شود

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر