کد خبر: ۳۰۷۴
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است که در آن مباحث مهمی مطرح شده که هم اکنون در ورزش حرفه‌ای دنیا مطرح و پیگیری می‌‍شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است که در آن مباحث مهمی مطرح شده که هم اکنون در ورزش حرفه‌ای دنیا مطرح و پیگیری می‌‍شود.

به گزارش اکوپل نیوز، سید حمید سجادی در ادامه سفر خود به قم در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عنوان کرد: بخشی از مباحث مربوط به جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که بصورت جدی در حال پیگیری هستیم.

برنامه وزارت ورزش و جوانان برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است

وزیر ورزش و جوانان حمایت از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را رویکرد اصلی این وزارتخانه دانست و گفت: نزدیک به ۳ سال به المپیک آینده و حدود ۱۱ ماه به آغاز بازی‌های آسیایی باقی مانده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده ایران با تمام قدرت در این رویداد‌ها شرکت خواهد کرد.

سجادی یادآور شد: برنامه ریزی جهت حضور موفق و برگزاری رقابت‌های ورزشی در بین کشور‌های محور مقاومت، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر