کد خبر: ۴۸۴۰
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
همچنان در حال بررسی گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه پرسپولیس هستیم. قرار بود هفته گذشته ۲ نفر از هیئت مدیره کنونی برکنار شوند و افرادی دیگر به هیئت مدیره اضافه شوند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حمید سجادی در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان درخصوص شایعاتی مبنی بر شرکت کردن در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این حرف کاملا شایعه است و نمی‌دانم چرا مطرح شده است و همه باید کمک کنیم که انتخابات کمیته ملی المپیک به خوبی برگزار شود.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تقویت می‌شود

او درباره انتخاب مدبرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همچنان در حال بررسی گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه هستیم. قرار بود هفته گذشته ۲ نفر از هیئت مدیره کنونی برکنار شوند و افرادی دیگر به هیئت مدیره اضافه شوند و با تقویت اعضای هیئت مدیره آن‌ها مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند.

من هر روز با صدری سرپرست پرسپولیس در تماس هستم و حتی ۲ شب پیش نیز جلسه مفصلی با هم داشتیم و کار‌های این باشگاه به خوبی در حال انجام است. هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس کاملا مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان هستند.

وزیر ورزش: در حال بررسی گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس هستیم

مسئله مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از سال‌ها حل شد

او درباره کسب مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: AFC در خواست کرده بود این ۲ باشگاه باید یک سری از استاندارد‌ها را رعایت کنند و ۵ روز همکارانم در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تلاش کردند تا مدارک مورد نظر را برای AFC ارسال کنند.

من از امیرعبداللهیان و خاندوزی وزیر امور خارجه و وزیر اقتصاد بابت تلاش‌هایشان برای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم و خوشبختانه بحث مالکیت این ۲ باشگاه نیز پس از سال‌ها حل شد.

در روز‌های شروع وزارتم خبری محرمانه به من داده شد که باشگاه‌های استقلال و مخصوصا پرسپولیس به دلیل بدهی‌های زیاد وضعیت خوبی ندارند. با کمک فدراسیون فوتبال توانستیم از AFC مهلتی سه ماهه برای ۲ باشگاه کسب کنیم، اما متاسفانه مصاحبه‌های انجام شد که ما توانسته ایم استاندارد‌های AFC را کسب کنیم. بالغ بر ۵۰۰ و ۶۰۰ صفحه ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس مدارکشان را برای AFC بارگذاری کردند.

نامه سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به AFC ارسال کردیم

او بیان کرد: من دیروز یک نامه برای دبیرکل AFC ارسال کردم و شرایط این ۲ باشگاه را شرح دادم و از او خواستم مردمی بودن این ۲ باشگاه را در نظر بگیرد و جواب این نامه برای وزارت ورزش و جوانان ارسال شد و نکاتی در این نامه آمده است و قرار است به زودی زمان دفاع حضوری ما از مدارکمان را به ما اطلاع بدهند و این نامه یک روزنه امیدی است. AFC این موارد را از سال ۲۰۱۶ از باشگاه‌های ما خواسته است.

خصوصی سازی شرط اصلی AFC نیست و ما به خاطر خیر و صلاح این ۲ باشگاه تصمیم گرفتیم که این ۲ باشگاه خصوصی شوند. ما همچنین نامه سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری این ۲ باشگاه را برای AFC ارسال کردیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر