کد خبر: ۴۵۶۹
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
بنا به دستور رییس جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نشود و عین جایزه به ورزشکاران اهدا شود.

وزیر ورزش و جوانان، کسر هر گونه مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی را رد کرد و گفت: در دوره جدید با دستور رییس جمهور هیچ مالیاتی از جوایز ورزشکاران کسر نمی‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت، «حمید سجادی» درباره انتقاد علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی مبنی بر کسر مالیات از جوایز ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، گفت: در حال حاضر به هیچ عنوان مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کسر نمی‌شود.

وزیر ورزش: مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی کسر نمی‌شود

وزیر ورزش و جوانان، افزود: منظور آقای دبیر، سال ۹۸ بود نه المپیک اخیر. پس از این اظهارات، از ژاله فرامرزیان معاونت پشتیانی و منابع انسانی وزارت ورزش سئوال کردم، آیا از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک مالیاتی کسر شده که فرامرزیان این مساله را تکذیب کرد.

سجادی اضافه کرد: بنا به دستور رییس جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نشود و عین جایزه به ورزشکاران اهدا شود؛ بنابراین از دوره دولت سیزدهم، هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان کسر نشده است.

وی اضافه کرد: تمامی جوایز قهرمانان هم از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد و هیچ اعتبار مازادی برای این مهم به وزارت ورزش تعلق نگرفته است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر