کد خبر: ۳۲۱۰
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
تمام اصناف و افراد شاغل در آن موظف هستند تا پایان مهرماه حداقل یک دز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دز دوم را دریافت کنند.

براساس اطلاعیه‌ای که اتاق اصناف ایران صادر کرده، فعالیت تمام مشاغل به ویژه مشاغلی که مشمول گروه‌های فعالیت ماده (١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می‌شوند، از ابتدای آبان ماه سال‌ جاری، مشروط به دریافت حداقل یک دز واکسن به شاغلان در این صنوف و کسب‌ و کار‌ها خواهد بود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، این اتاق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیرو مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا تمام اصناف و افراد شاغل در آن موظف هستند تا پایان مهرماه حداقل یک دز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دز دوم را دریافت کنند.

شرط فعالیت اصناف تزریق واکسن کرونا است

بر اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمام شاغلان در واحد‌های صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است و بنابراین ضروری دارد تمام اصناف در انجام این امر مهم تا پایان مهر ماه تعجیل کنند.

فعالیت تمام مشاغل به ویژه مشاغلی که مشمول گروه‌های فعالیت ماده (١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می‌شوند، از ابتدای آبان ماه سالجاری، مشروط به دریافت حداقل یک دز واکسن به شاغلان در این صنوف و کسب و کار‌ها خواهد بود.

همچنین از اول آبان ماه سالجاری صدور و تمدید تمام مجوز‌های مربوط به فعالیت کسب وکارها، از جمله کسب وکار‌های خصوصی و عمومی و خدمات دهندگان، نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل و نقل بار و مسافر (درون شهری و برون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دز اول و ادامه فعالیت مشروط به واکسیناسیون دز دوم جامعه هدف مورد نظر، حداکثر تا پایان بهمن ماه ١۴٠٠ است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر