کد خبر: ۳۵۱۱
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
تلاش مضاعف و جهادی همه کارکنان، اما با روحیه دو چندان و قطعا مبتنی بر دانش فنی و همچنین استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرائی لازمه انجام وظیفه بزرگ و مهمی است که بر عهده اموال تملیکی قرار گرفته است

سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی پیامی، اقدام جهادی را لازمه تغییر ساختار، ترمیم نیروی انسانی و زیرساخت ها، اصلاح نظام پرداخت و برون رفت از مشکلات دانست.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ابراهیم مولایی جم در راستای دستورات رییس جمهور و وزیر اقتصاد با تشریح رویکرد مدیران ارشد این سازمان طی پیامی به کارکنان استفاده از فرصت ایجاد شده برای اصلاح ساختار و تعیین تکلیف کالا‌های سنواتی را فرصتی ارزشمند شمرد.

ابراهیم مولایی جم: اقدام جهادی لازمه اصلاح ساختار اموال تملیکی است

در این پیام آمده است: تلاش مضاعف و جهادی همه کارکنان، اما با روحیه دو چندان و قطعا مبتنی بر دانش فنی و همچنین استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرائی لازمه انجام وظیفه بزرگ و مهمی است که بر عهده اموال تملیکی قرار گرفته است.

پیام ادامه یافت: همه مدیران ستادی و صفی باید در حوزه مسئولیت خود تمام نیرو‌ها را با هدف اثرگذاری سریع و صحیح بسیج کنند و خودشان در کنار کارکنان علاوه بر نقش هدایت امور همانند کارشناسان بیش از پیش تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: ضرب العجل سه ماهه رئیس جمهور برای کاهش موجودی انبار‌های سازمان تملیکی

در این پیام بر حضور موثر کارکنان، برنامه ریزی دقیق و تعاملات موثر درون و برون سازمانی به عنوان مصادیق حرکت جهادی تاکید شده و آمده است: با تمام توان سعی می‌کنیم با هماهنگی و تلاش اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان بازخورد مناسبی در دوره سه ماهه آتی داشته باشیم و بر مبنای نتایج حاصله، برنامه ریزی استراتژیک سازمان را انجام می‌دهیم.

پیام ادامه یافت: من یقین دارم با توان مدیریتی که مدیران این سازمان در تمامی سطوح دارند در کنار حرکت جهادی و تلاش مضاعف کارکنان خدوم و پاکدامن مشکلات به زودی مرتفع خواهد شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر