- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
- محمد اسلامی: آژانس بین المللی انرژی اتمی بی طرف باشد
معاون شهردار تهران: ورود اتوبوسهای دست دوم درحال بررسی است
معاون حمل و نقل شهرداری تهران از بررسی پیشنهاد خرید اتوبوسهای دست دوم برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی درخصوص جزئیات ورود اتوبوسهای دست دوم به تهران در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: این یک پیشنهاد است و ما باید وضعیت موجود ناوگان را ببینیم که اتوبوسهایی با کارکرد ۱۳ ساله داریم و این اتوبوسها بسیار فرسوده هستند؛ لذا هر پیشنهادی که بتواند عمر ناوگان را کاهش دهد قابل بررسی است.
وی افزود: اگر بتوانیم مدلی که وزارت راه انجام داد و از محل منابع نفت، کشندههایی با عمر ۳ الی ۴ سال با کارکرد پایین، جایگزین کامیونهای ۴۰ تا ۵۰ ساله با ایمنی پایین و آلایندگی بالا کرد را در تهران پیاده کنیم، موفق میشویم.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت اتوبوسها به گونهای است که ناوگان اتوبوسرانی فرسوده است، گفت: برای نوسازی همه روشها را دنبال میکنیم و خرید اتوبوسهای دست دوم با کارکرد پایین یک روش است و اصراری هم بر انجام آن نیست، اما، چون این موضوع پیشنهاد شده در حال بررسی آن هستیم و همزمان روشهای دیگر را هم دنبال میکنیم.
شفیعی با بیان اینکه از نظر اقتصادی اتوبوسهایی با کارکرد پایین، قیمت پایین تری به نسبت اتوبوسهای نو دارند، گفت: آلایندگی این اتوبوسها مورد توجه ما است و باید استانداردهای آلایندگی آنها بالا باشد، ولی باید دقت داشته باشیم که این موضوع تنها یک پیشنهاد قابل بررسی است.