کد خبر: ۳۸۰۹
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌ احمر از پذیرش بیش از ۳۶ هزار نسخه دارویی در یک ماه گذشته خبر داد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌ احمر از پذیرش بیش از ۳۶ هزار نسخه دارویی در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، علیرضا عسکری افزود: ارائه خدمات دارویی و عرضه دارو‌های حیاتی و خاص به بیماران و مراجعان از طریق سه داروخانه مرکزی هلال احمر، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) و داروخانه جزیره کیش و ثبت سفارش و واردات دارو‌های تک نسخه ای، ترخیص و تحویل به بیماران پرونده‌ای همواره و بدون وقفه انجام شده است.

پذیرش ۳۶ هزار نسخه در داروخانه‌های هلال‌ احمر طی یک ماه

به گفته وی، در آبان ماه جاری در مجموع بیش از ۳۶ هزار نسخه (۲۳ هزار بیمار به داروخانه مرکزی هلال احمر، ۱۲ هزار و پانصد بیمار به در داروخانه تهرانپارس و هفتصد بیمار نیز به داروخانه کیش) مراجعه و خدمات ارائه شده است.

عسکری ادامه داد: همچنین در یک ماه گذشته بیش از ۱۷۰۰ نفر نیز به واحد تجهیزات پزشکی برای خرید اقلامی، چون سوزن پورت‌های شیمی درمانی، کیسه‌های استومی، پانسمان‌های تخصصی زخم و آنتی باکتریال و اقلام بهداشتی شامل انواع ماسک پرستاری و سه بعدی، کیت تشخیص سریع کوید ۱۹، انواع دستکش و مایع ضدعفونی کننده، گان، شیلد چشمی، کاور کفش، تب سنج لیزری و دیجیتال و پالس اکسی متر و فشارسنج دیجیتال مراجعه کرده اند.

داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره ۲ تهرانپارس در خیابان جشنواره واقع شده و هموطنان و بیماران می‌توانند برای کسب اطلاعات دارویی با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس حاصل کنند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر