کد خبر: ۴۰۹۹
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴
تصادف دو خودروی سواری پراید و پراید وانت در محور دارخوین به شادگان ۶ کشته برجای گذاشت. فوتی‌های این حادثه دو کودک ۴ و ۶ ساله و چهار نفر با میانگین سنی بین ۲۸ تا ۴۱ ساله بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کشته شدن ۶ نفر و مصدومیت یک تن در تصادف دو خودرو در محور دارخوین - شادگان خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۶ یکشنبه (۷ آذرماه) در تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ آبادان، خبر تصادف دو خودروی سواری پراید و پراید وانت در محور دارخوین به شادگان اطلاع‌ رسانی شد.

۶ کشته و یک مصدوم در تصادف جاده دارخوین به شادگان

وی افزود: در پی این حادثه، سریعا سه دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

متاسفانه با وجود اینکه در مدت چهار دقیقه اولین آمبولانس در صحنه تصادف حاضر شد، شش نفر به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان باخته بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: فوتی‌های این حادثه دو کودک ۴ و ۶ ساله و چهار نفر با میانگین سنی بین ۲۸ تا ۴۱ ساله بودند.

در این حادثه، یک نفر نیز مصدوم شد که پس از اقدامات درمانی توسط پرسنل اورژانس در محل، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شهرستان شادگان منتقل شد.

نقیبی افزود: دلیل این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر