- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
فرشاد مهدی پور، افزایش سواد رسانهایِ مدیران ارشد سازمانها را از اولویتهای اصلی فعالیت روابط عمومیها دانست و گفت: با افزایش سواد رسانهای و اصلاح ذهنیت و نگرش مدیران سازمانها نسبت به رسانه و کارکردهای آن، میتوان آسیبهای موجود را به حداقل رساند.
به گزارش اکوپل نیوز، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در جمع مدیران و کارشناسان حاضر در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که از سوی انجمن متخصصان روابطعمومی ایران برگزار شد، گفت: در عصر حاضر که رشد فزآینده فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی، چالشها و گشایشهای بسیاری در عرصه اطلاع رسانی و چرخه اطلاعات بوجود آورده است، اثرگذاری روابط عمومیها در تولید محتوای مناسب و به هنگام بسیار برجستهتر و مهمتر از گذشته است.
مهدی پور، با تاکید بر ضرورت حضور فعالانه روابطعمومیها در عرصه اطلاعرسانی و شفافسازی خاطرنشان کرد: در گستره فضای مجازی که مدام شاهد انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی هستیم، روابط عمومیها در مقام پاسخگویی و شفافسازی سریع، باید به خنثیسازی اثرات اخبار جعلی در کوتاهترین زمان ممکن بپردازند.
معاون مطبوعاتی، نظام ارتباطی میان روابط عمومیها و رسانهها را نیازمند تدوین چارچوبها و شیوهنامههای مدون دانست و با اشاره به گسترش باجنیوزها به عنوان یکی از کژکارکردهای ارتباطی روابط عمومیها با رسانهها، بر شفاف سازی و تدوین و اصلاح شیوهنامههای ارتباطی، برای مقابله با باجنیوزها تاکید کرد.
مهدی پور در پایان از حمایت این معاونت برای تشکیل کارگروههایی با حضور کارگزاران و دست اندرکاران روابط عمومی کشور برای ارتقای جایگاه نظام ارتباطی و اطلاع رسانی کشور خبر داد