- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
تاکید معاون مطبوعاتی بر اهمیت نقش روابط عمومیها در ارتقای سواد رسانهای مدیران
فرشاد مهدی پور، افزایش سواد رسانهایِ مدیران ارشد سازمانها را از اولویتهای اصلی فعالیت روابط عمومیها دانست و گفت: با افزایش سواد رسانهای و اصلاح ذهنیت و نگرش مدیران سازمانها نسبت به رسانه و کارکردهای آن، میتوان آسیبهای موجود را به حداقل رساند.
به گزارش اکوپل نیوز، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در جمع مدیران و کارشناسان حاضر در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که از سوی انجمن متخصصان روابطعمومی ایران برگزار شد، گفت: در عصر حاضر که رشد فزآینده فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی، چالشها و گشایشهای بسیاری در عرصه اطلاع رسانی و چرخه اطلاعات بوجود آورده است، اثرگذاری روابط عمومیها در تولید محتوای مناسب و به هنگام بسیار برجستهتر و مهمتر از گذشته است.
مهدی پور، با تاکید بر ضرورت حضور فعالانه روابطعمومیها در عرصه اطلاعرسانی و شفافسازی خاطرنشان کرد: در گستره فضای مجازی که مدام شاهد انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی هستیم، روابط عمومیها در مقام پاسخگویی و شفافسازی سریع، باید به خنثیسازی اثرات اخبار جعلی در کوتاهترین زمان ممکن بپردازند.
معاون مطبوعاتی، نظام ارتباطی میان روابط عمومیها و رسانهها را نیازمند تدوین چارچوبها و شیوهنامههای مدون دانست و با اشاره به گسترش باجنیوزها به عنوان یکی از کژکارکردهای ارتباطی روابط عمومیها با رسانهها، بر شفاف سازی و تدوین و اصلاح شیوهنامههای ارتباطی، برای مقابله با باجنیوزها تاکید کرد.
مهدی پور در پایان از حمایت این معاونت برای تشکیل کارگروههایی با حضور کارگزاران و دست اندرکاران روابط عمومی کشور برای ارتقای جایگاه نظام ارتباطی و اطلاع رسانی کشور خبر داد