کد خبر: ۴۴۲۹
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
بنیاد مستضعفان نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو طلب دارد که اگر فقط همین میزان بدهی پرداخت شود بنیاد می‌تواند تولیدات خود را در حوزه انرژی به‌ویژه تولید برق ارتقا دهد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور رییس بنیاد مستضعفان در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو طلب دارد که اگر فقط همین میزان بدهی پرداخت شود بنیاد می‌تواند تولیدات خود را در حوزه انرژی به‌ویژه تولید برق ارتقا دهد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، «قاسم ساعدی» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستضعفان برای ارائه گزارش درباره عملکرد و نقش هلدینگ‌های انرژی این مجموعه در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شد.

بنیاد مستضعفان ۹۰۰ میلیارد تومان طلب از وزارت نیرو دارد

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بررسی اقدامات بنیاد مستضعفان برای میزان تولید برق توسط نیروگاه‌های زیرمجموعه این بنیاد، مقرر شد جلسه دیگری با حضور وزیر نیرو برگزار شود تا درباره نحوه پرداخت بدهی‌های وزارت نیرو به بنیاد مستضعفان تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس با بیان اینکه این موضوع در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ پیگیری خواهد شد، افزود: بنیاد مستضعفان نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو طلب دارد که اگر فقط همین میزان بدهی پرداخت شود بنیاد می‌تواند تولیدات خود را در حوزه انرژی به‌ویژه تولید برق ارتقاء دهد.

ساعدی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان به دلیل داشتن ظرفیت‌های بسیار خوب می‌تواند کمک حال دولت در تامین انرژی کشور به‌ویژه برق باشد، همچنین استفاده از این ظرفیت در توسعه پالایشگاه‌ها و حفاری‌های نفت و گاز بسیار تاثیرگذار است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر