- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
سامانه ثبت شکایات مردمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رونمایی شد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، «بیت الله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی در این آیین با بیان اینکه مسوولان باید از طریق سامانهها و ابزارهای نظارتی مورد نظرارت و بازرسی قرار گیرند، گفت: استفاده از ابزارها و شیوههای نوین میتواند ارتباط موثری بین مردم و مسوولان برقرار کند. هرجا که نگاه مردم محور داشتیم موفق عمل کردیم؛ بنابراین باید این فضا را برای مردم ایجاد کنیم تا بتوانند نقطهنظرات خود را به ما ارائه کنند.
سامانه ثبت شکایات مردمی صندوق بیمه اجتماعی با همین هدف ایجاد شد، زیرا معتقدیم که نگاه مردم و نقطهنظرات آنها از روی دلسوزی است و اگر نظراتی نیز درحوزه مدیریت داشتند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی پیشانی هر سازمانی است، گفت: در بحث روابط عمومی نیازمند عمقبخشی و تقویت رابطین روابطعمومی استانها هستیم، معتقدیم اگر صندوق بهخوبی و درستی درمیان جامعه هدف شناسانده شود مردم نیز از آن استفاده خواهند کرد؛
بنابراین اطلاع رسانی و فعالیت در روابط عمومی بسیار مهم است، زیرا اگر بتوانیم جامعه هدف این صندوق را تحت پوشش قرار دهیم میتوانیم در گسترش عدالت اجتماعی گام برداریم.
برقراری از مدیران ستادی درخواست کرد که با نگاه حل مساله و گرهگشایی به مباحث مطرح شده پاسخ بدهند.
سامانه ثبت شکایات مردمی به تحقق دولت الکترونیک، شفافیت حداکثری و سیستم فساد ستیزی کمک میکند
«سید مرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این آیین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سیستم اداری نظام امام و امت هستند و معنای امروزی این سیستم امام و امت، نظام مردمسالاری دینی است.
وی افزود: معتقدم که سامانه ثبت شکایات مردمی به تحقق دولت الکترونیک، شفافیت حداکثری و سیستم فساد ستیزی کمک میکند و همچنین میتواند به سیستم بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کند.
مباحث فردی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مباحثی هستند که توسط مردم به آن میرسیم
در ادامه «مهری طالبی دارستانی» مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به هزاران درخواست، گزارش و شکایتهای مردمی طی تنها یکی از سفر استانی ریاست جمهوری به این وزارتخانه گفت: معتقدیم که بسیاری از معضلات فردی، اقتصادی، اجتماعی مباحثی هستند که با حمایت از اقشار محروم حل میشوند.
وی با بیان اینکه کشاورزان، روستاییان و عشایر با ایجاد بنگاههای کوچک زودبازده چرخ اقتصادی کشور را میچرخانند، اظهار داشت: مهمترین مقولههایی که در شرایط کنونی میتواند به جریان اقتصادی کشور کمک کند، فعالیتهای ذیل کشاورزی و صنایع دستی است، بنابراین باید بهدنبال راهکارهایی برای ایجاد امنیت شغلی برای کسانی که در این بنگاههای خرد فعالیت میکنند، باشیم.
سامانههای ثبت شکایات یکی از این ابزارها است که این حس را به مردم میدهد که آنها بهراحتی میتوانند با مسوولین و مقامات ارتباط بگیرند، نظرات و شکایات خود را مطرح کنند و مسوولین نیز به آنها پاسخ دهند.
گفتنی است سامانه ثبت شکایات مردمی صندو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از روز سه شنبه مورخ هفتم دی ماه سال جاری قابل دسترسی تمامی مخاطبان و بیمه شدگان صندوق خواهد بود.