کد خبر: ۴۹۳۳
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
علی بهادری جهرمی:
توجه ویژه رییس جمهور محترم به مسأله اطلاع رسانی بهنگام و اهمیت ارتباط دوسویه و صادقانه دولت با مردم بار مسئولیت ما و همکاران‌مان را در نهضت تبیین و روشنگری سنگین‌تر می‌کند.

توجه ویژه رییس‌ جمهور محترم به مسأله اطلاع‌ رسانی بهنگام و اهمیت ارتباط دوسویه و صادقانه دولت با مردم و البته حمایت‌های ایشان از ‎شورای اطلاع‌ رسانی دولت، بار مسئولیت ما و همکاران‌مان را در نهضت تبیین و روشنگری سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش اکوپل نیوز، علی بهادری جهرمی با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نوشت: ‏ «توجه ویژه رییس‌جمهور محترم به مسأله اطلاع‌ رسانی بهنگام و اهمیت ارتباط دوسویه و صادقانه دولت با مردم و البته حمایت‌های ایشان از ‎شورای اطلاع رسانی دولت، بار مسئولیت ما و همکاران‌مان را در نهضت تبیین و روشنگری سنگین‌تر می‌کند».

توجه رییس جمهور به اطلاع رسانی بهنگام وظیفه ما را در نهضت تبیین سنگین‌تر می‌کند

به گزارش اکوپل نیوز، رئیس‌ جمهور در جلسه امروز هیأت دولت با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و بهنگام درباره برنامه‌ها و اقدامات دولت اظهار داشت: مجموعه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها باید فعال بوده و با حوزه سخنگویی و شورای اطلاع‌رسانی دولت هماهنگ باشند و مواضع سازمان و دولت را برای مردم تبیین کرده و توضیح دهند و در مقابل، انتقادات و نظرات مردم را انتقال داده و پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر