کد خبر: ۵۱۴۸
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
جشنواره ایده‌پردازی و نوآوری «جان» توسط مدیریت راهبردی و بهبود عملکرد واحد ایده‌ها و الگو‌های برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری از ۲۰ دی تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

جشنواره ایده‌پردازی و نوآوری «جان» توسط مدیریت راهبردی و بهبود عملکرد واحد ایده‌ها و الگو‌های برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری از ۲۰ دی تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جشنواره ایده‌پردازی و نوآوری «جان» توسط مدیریت راهبردی و بهبود عملکرد واحد ایده‌ها و الگو‌های برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توان شهروندان و مخاطبان شهر تهران و همکاران این سازمان، از ۲۰ دی تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره ایده‌پردازی و نوآوری «جان» منتشر شد

رویکر و محور‌های جشنواره

۱-فعالیت‌های جهادی و کمک‌های مومنانه
۲- درآمدزایی و بهبود اقتصاد فرهنگ و هنر
۳- برنامه‌ها و خدمات فرهنگی هنری ذیل اهداف ۱۷ گانه و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
۴- مقاومت، جهاد و شهادت در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
۵- مناسبت‌های فصل زمستان ۱۴۰۰،
۶-استفاده از هنر به عنوان ابزار پیاده‌سازی فرهنگ
۷- سبک زندگی ایرانی- اسلامی (خانواده پایدار- فرزندآوری- فرزندپروری)
۸- احترام به والدین و سالمندان
۹- افزایش مشارکت بخش خصوصی در توسعه کسب و کار فرهنگی هنری
۱۰- توجه به گروه‌های خاص (نابینایان، معلولین و ...)
۱۱- تقویت مشارکت برون سازمانی و استفاده از ظرفیت کانون‌ها و مراکز مشارکتی، مربیان و دستیاران آموزش، فراگیران آموزش، اعضای کتابخانه‌ها و اعضای باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان و سایر مخاطبان و شهروندان شهر تهران
۱۲-کارآمدی و اثربخشی نظام تبلیغات و اطلاع رسانی فرهنگی هنری در فضای حقیقی و مجازی
۱۳- شکل‌گیری استارت‌آپ‌های فرهنگی هنری
۱۴- ارتقای کیفیت و فروش محصولات فرهنگی هنری
۱۵- افزایش بهره‌وری سرمایه‌های انسانی با حفظ کرامت و منزلت کارکنان
۱۶- بهبود مدیریت ارتباط با مخاطبان مراکز فرهنگی هنری

ثبت ایده

همه مخاطبان و شهروندان شهر تهران و همکاران سازمانی (کارکنان رسمی و قراردای سازمانی و شرکتی، مربیان و دستیاران آموزش، فراگیران آموزشی، اعضای کانون‌ها و مراکز مشارکتی، اعضای کتابخانه‌ها و اعضای باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان) می‌توانند از ۲۰ دی تا ۲۰ بهمن ایده‌های خود را از طریق درگاه ثبت ایده فرهنگی هنری در سامانه شمس به آدرس: http://i.farhangihonari.ir یا از طریق درگاه ثبت ایده فرهنگی هنری در سایت سازمان فرهنگی هنری به آدرس: https://farhangsara.ir ثبت کنند.

ثبت و ارسال ایده‌ها باید در یکی از فرمت فایل ویدیویی ۳ دقیقه‌ای ((mp ۴ فایل صوتی (mp ۳) فایل متنی (pdf و word) فایل ارائه (پاورپوینت: (ppt فایل تصویری (jpeg) باشد.

پس از دریافت ایده‌ها از ۲۰ تا ۳۰ بهمن توسط داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد و ایده‌های منتخب به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند. مرحله نهایی از ۳۰ بهمن تا ۱۰ اسفند انجام می‌شود و در آن ایده‌پردازان باید در مدت زمان محدود از ایده‌های خود دفاع کنند و در نهایت مراسم اختتامیه روز یکشنبه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود و به ۱۵ ایده برتر لوح تقدیر، نشان و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر