کد خبر: ۵۰۵۶
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
ششمین فیلم بهروز شعیبی با نام بدون قرار قبلی به جشنواره فیلم فجر رسیده است؛ که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ساخت آن مشارکت داشته است.

فیلم‌های «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزانی، «گیتا» ساخته مسعود مددی «ماجرای نیمروز» اثر محمد حسین مهدویان، «سرو زیر اب» به کارگردانی محمد علی باشه اهنگر، «ماحان» ساخته رحمان سیفی آزاد، «ابر‌های ارغوانی» اثر سیامک شایقی «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان و... از جمله آثاری است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ساخت و تولید آن‌ها مشارکت داشته است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ششمین فیلم بهروز شعیبی با نام بدون قرار قبلی به جشنواره فیلم فجر رسیده است؛ که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ساخت آن مشارکت داشته است.

حضور سازمان فرهنگی هنری در جشنواره چهلم فیلم فجر با «بدون قرار قبلی»

پیش از این، میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفته بود: «از سال ۹۳ هیچ فیلمی در سازمان تولید نشده است و امسال نیز تنها مشارکتی در تولید یک فیلم سینمایی انجام شده که بدون قرار قبلی بوده و یک سوژه عاطفی و خانوادگی دارد که توضیحاتی بیشتری درخصوص آن نمی‌دهم تا برای جشنواره فیلم فجر تازه بماند. بهروز شعیبی کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.»

براین اساس، فیلمنامه این فیلم سینمایی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور، نویسنده‌ی معاصر نوشته شده است. خلاصه داستان دقیقی از فیلم جدید بهروز شعیبی در دست نیست، اما به‌نظر ساخته‌ی جدید وی مضامینی مرتبط با روابط انسانی دارد. فیلم‌برداری بدون قرار قبلی برعهده محمد حدادی بوده و تدوین آن را عطا مهراد انجام داده است.

فیلم‌برداری بدون قرار قبلی گویا مدتی پیش در کشور آلمان به پایان رسیده است. ساخته‌ی جدید بهروز شعیبی علاوه‌بر کشور آلمان، در شهر تهران نیز جلوی دوربین رفته است. بهروز شعیبی پیش از این فیلم‌های روز بلوا، دارکوب، آخرین روز سال، سیانور و دهلیز را ساخته است. همان‌طور که اشاره شد، فیلمنامه بدون قرار قبلی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور به نگارش درآمده است.

مصطفی مستور به‌ عنوان یکی از نویسندگان معاصر ایرانی، نویسنده کتاب‌های داستانی عشق روی پیاده‌رو، روی ماه خداوند را ببوس، من دانای کل هستم، رساله درباره نادر فارابی و زیر نور کم محسوب می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر