کد خبر: ۵۵۹۱
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
به اعتقاد من نمایشگاه «الگونما» امسال در مقایسه با سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد در محتوا داشت و واقع‌گرایانه‌تر از دوره قبل بود و نشان داد که دشمن تا بیخ گوش ما آمده است.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکشنبه ۱۰ بهمن ماه از نمایشگاه «الگونما» در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه بازدید کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه از نمایشگاه «الگونما» در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه بازدید کرد.

«الگونما» نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران است که به بررسی تخصصی فرایندها، ابعاد، وضعیت امروز ایران و جهان و چشم‌انداز مطلوب حوزه کاراکتر و شخصیت می‌پردازد و به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از ۲۸ دی تا ۱۲ بهمن در مجتمع فرهنگی سرچشمه در حال برگزاری است.

میثم امرودی: دشمن تا بیخ گوش ما آمده است

حجت‌الاسلام امرودی پس از بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: یکی از نکات مثبت این نمایشگاه، ارائه پیشنهاد‌های متنوع توسط نهاد‌های گوناگون بود. این پیشنهاد‌ها باعث ایجاد همگرایی در بین این دستگاه‌ها می‌شود تا همه امکانات بسیج شود و این بازار مهم رونق پیدا کند. این بازار هم از لحاظ ایجاد اشتغال برای مردم فوق‌العاده است و هم در فرهنگ‌سازی تأثیر ویژه‌ای دارد.

وی افزود: یکی از نکات مهم که در این نمایشگاه به چشم می‌خورد این است که اگر می‌خواهید کاری بکنید، باید ابتدا به محتوا دقت کنید و در شناساندن چهره‌های ملی و قهرمانان خود بکوشید. با این کار در حوزه مصرف هم ذائقه سازی انجام می‌شود. یکی دیگر از نکات ممتاز نمایشگاه این بود که در نقشه راه تعیین‌شده، محور همه محصولات مردم بودند.

رییس سازمان فرهنگی هنری با اشاره به رشد نمایشگاه در این دوره بیان کرد: به اعتقاد من نمایشگاه «الگونما» امسال در مقایسه با سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد در محتوا داشت و واقع‌گرایانه‌تر از دوره قبل بود و نشان داد که دشمن تا بیخ گوش ما آمده است. این کار فراز و فرود بسیاری داشته و می‌توان گفت در سال ۱۳۹۰ تحقیقاً هیچ محصول ایرانی نداشتیم. در این ۱۰ سال کار‌های خوبی انجام شد و سال به سال جایگاه مردمی بهتری پیدا کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوان نهاد‌ها را دور هم جمع کرد و به سرعت همه نیاز مردم با محصولات داخلی تأمین شود. با وجود همه مشکلات اقتصادی، مصرف‌گرایی افزایش پیدا کرده و همه خانواده‌ها و به ویژه کودکان با توجه به وسعشان خرید می‌کنند. حالا که مصرف وجود دارد، باید تلاش کنیم این مصرف با آرمان‌های فرهنگی‌مان ممزوج شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر