کد خبر: ۵۳۵۳
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
ویزای تایپ C حوزه شنگن، مشروط به اینکه مسافر پیش از این یک بار به کشور صادر کننده ویزا مسافرت کرده باشد و دارای کارت واکسیناسیون جانسون، فایزر، مدرنا و آسترازنکا بوده و از آخرین نوبت واکسن ۱۴ روز گذشته باشد.

آخرین مقررات ورود به کشور آلمان اعلام شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما"، کشور آلمان آخرین مقررات ورود مسافران از ایران را به این کشور اعلام کرد.

آخرین مقررات سفر به کشور آلمان اعلام شد

بر این اساس، مسافران با داشتن شرایط ذیل می‌توانند به کشور آلمان مسافرت کنند:

دارا بودن پاسپورت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس، انگلیس، آمریکا و کانادا

دارا بودن اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ و سوئیس

دارا بودن ویزای دارای اعتبار تایپ D آلمان و حوزه شنگن

دارا بودن ویزای تایپ C آلمان، مشروط به اینکه مسافر دارای کارت واکسیناسیون جانسون، فایزر، مدرنا و آسترازنکا باشد و از آخرین نوبت تزریق واکسن ۱۴ روز گذشته باشد.

ویزای تایپ C حوزه شنگن، مشروط به اینکه مسافر پیش از این یک بار به کشور صادر کننده ویزا مسافرت کرده باشد و دارای کارت واکسیناسیون جانسون، فایزر، مدرنا و آسترازنکا بوده و از آخرین نوبت واکسن ۱۴ روز گذشته باشد و بلیت تایید شده به صورت ترانزیت در ادامه مسیر به کشور صادر کننده ویزا به همراه داشته باشد.

تمامی مسافران بالای ۶ سال در پرواز‌های ورودی به آلمان می‌بایست در محدوده ۴۸ ساعت مانده به پرواز آزمایش PCR را در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در لینک (https://health.behdasht.gov.ir) انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

در صورت قرار گرفتن کشور ایران در گروه Risk Area، مسافران قبل از پرواز می‌بایست اطلاعات خود را در لینک (https://www.einreiseanmeldung.de) ثبت نموده و کپی از تاییدیه نهایی و QR کد تشکیل شده را به همراه داشته باشند.

مسافران پس از ورود به آلمان، می‌بایست ۱۰ تا ۱۴ روز در محل سکونت، خود را قرنطینه خانگی نمایند.

مسافران دارای کارت واکسیناسیون که از آخرین نوبت واکسن جانسون، فایزر، مدرنا و آسترازنکا ۱۴ روز گذشته باشد، از انجام تست PCR و قرنطینه در ابتدای ورود به کشور آلمان معاف خواهند بود. کارت واکسیناسیون می‌بایست به زبان انگلیسی باشد.

گزارش خطا
برچسب ها: آلمان سفر
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر