کد خبر: ۵۳۷۴
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
طبق برنامه‌ریزی انجام شده بخشی از این بیمارستان شامل پنج درمانگاه اطفال، قلب، جراحی، داخلی و زنان و همچنین بخش‌های پذیرش، داروخانه، آزمایشگاه و تصویربرداری، روز دوشنبه، افتتاح و راه اندازی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف گفت: در بیمارستان هلال‌ احمر ایران در نجف، تمام تخصص‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم و با استفاده از تمام توان و قدرت و دانش ایرانی، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات درمانی را ارائه می‌دهیم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال‌ احمر؛ پیرحسین کولیوند در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید رضی‌الدین کاظمی مازندرانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف با اشاره به تلاش شبانه روزی برای افتتاح بیمارستان امام علی (ع) نجف همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بخشی از این بیمارستان شامل پنج درمانگاه اطفال، قلب، جراحی، داخلی و زنان و همچنین بخش‌های پذیرش، داروخانه، آزمایشگاه و تصویربرداری، روز دوشنبه، افتتاح و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: تجهیزات آزمایشگاهی این بیمارستان از درمانگاه‌های هلال‌ احمر و داروی لازم نیز تامین شده است و تا ولادت حضرت امیرالمومنین (ع)، بخش‌های دیگری از بیمارستان هم فعال می‌شود.

کولیوند تاکید کرد: سعی داریم در کوتاه‌مدت، با افتتاح و توسعه بخش‌های فوق تخصصی بیمارستان به کمک پزشکان ایرانی، بیمارستانی در شان نام حضرت امیرالمومنین (ع) داشته باشیم.

بیمارستان هلال احمر ایران در نجف با ۵ درمانگاه افتتاح می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این بیمارستان با تعرفه‌های مناسب، خدمات بسیار باکیفیتی هم به مجاورین و زائران از کشور‌های مختلف و هم به محرومان و نیازمندان ارائه خواهد داد.

کولیوند با اشاره به استفاده از متخصصان حوزه راه اندازی بیمارستان و همچنین سابقه خود در مدیریت بیمارستان در طول ۳۲ سال گذشته در کشور ایران، افزود: جمعیت هلال احمر ایران در ۱۲ کشور، ۱۳ مرکز درمانی دارد که در برخی کشور‌ها با هدف کمک به محرومان و در برخی کشور‌ها نیز براساس دیپلماسی سلامت که اثربخشی بسیار بالاتری نسبت به سایر دیپلماسی‌ها دارد، خدمت می‌کند.

وی گفت: بیمارستان هلال احمر ایران در دبی با بسیاری بیمارستان‌های کشور‌های خارجی ازجمله بیمارستان آلمان در حال رقابت است و عملکرد مثبت آن در آینده، توسعه بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: راه‌اندازی یک بخش از بیمارستان امام علی (ع)؛ هدفمند شدن، توسعه و تداوم خدمت و رشد و پیشرفت بیمارستان را در پی خواهد داشت.

کولیوند تاکید کرد: در بیمارستانی که ۲۲۰ تخت دارد، تمام تخصص‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم و با تمام توان و قدرت و دانش ایرانی، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات درمانی را ارائه می‌دهیم. از بهترین پزشکان در این بیمارستان بهره برده و به‌روز‌ترین تجهیزات را برای بیمارستان تامین خواهیم کرد تا این بیمارستان، بیماران را از روند دریافت ویزای درمانی و سفر به کشور‌های خارجی برای درمان، بی‌نیاز کند.

وی با تاکید بر رعایت شفافیت در تمام قرارداد‌ها برای فعالیت آتی بیمارستان گفت: نگاه هلال‌احمر ایران به این بیمارستان، انتفاعی نیست، ما به دنبال کسب سود نیستیم، اما بیمارستان باید بتواند هزینه توسعه سایر بخش‌های خود را تامین کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان این دیدار از آمادگی هلال‌احمر برای آموزش دانشجویان پزشکی عراقی در این بیمارستان نیز خبر داد.

لازم به ذکر است بیمارستان امیرالمومنین (ع) نجف به شکل هیات امنایی از سوی هلال احمر ایران و عتبه علویه اداره خواهد شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر